Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Begin van de puppy "uitzet"

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Thea
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 15 jaar een grote Maltezer gehad
Via de wachtlijst nu een Kooiker, geboren op 22 sept. 2010. Inmiddels is Fido dus al een hele kerel!
Aantal honden: 1

Begin van de puppy "uitzet"

Ongelezen bericht door Thea »

Zaterdag heb ik het eerste ding gekocht voor mijn toekomstige kooiker pup.
Een beetje vroeg misschien om nu al iets te kopen, (ik sta nog op de wachtlijst, dus de pup moet nog geboren worden!)maar de voorpret wordt er wel door verhoogd hoor!

Via Marktplaats ben ik op zoek gegaan naar een bench in de maat die ik op het forum had geziendat ongeveer goed zou zijn: (76 lang)
Het heeft twee deurtjes omdat die anders niet handig staat op de plek kan staan in de huiskamer.
Na wat speurwerk heb ik er eentje gevonden. De eigenaar wilde het ding ook wel voor 2,50 extra even bij ons langsbrengen als hij bij ons in de buurt was.
Nu staat het ding in de opslag en ben ik mooi klaar voor totaal 17,50!
Mijn volgende speurtocht is naar een goed tuigje voor in de auto. :I:
Hier is hij 6 weken oud en in diepe slaap.
Afbeelding
AfbeeldingFido 22-9-2010Afbeelding
Wilm@

Re: Begin van de puppy "uitzet"

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Thea schreef:Zaterdag heb ik het eerste ding gekocht voor mijn toekomstige kooiker pup.
Een beetje vroeg misschien om nu al iets te kopen, (ik sta nog op de wachtlijst, dus de pup moet nog geboren worden!)maar de voorpret wordt er wel door verhoogd hoor!

Via Marktplaats ben ik op zoek gegaan naar een bench in de maat die ik op het forum had geziendat ongeveer goed zou zijn: (76 lang)
Het heeft twee deurtjes omdat die anders niet handig staat op de plek kan staan in de huiskamer.
Na wat speurwerk heb ik er eentje gevonden. De eigenaar wilde het ding ook wel voor 2,50 extra even bij ons langsbrengen als hij bij ons in de buurt was.
Nu staat het ding in de opslag en ben ik mooi klaar voor totaal 17,50!
Mijn volgende speurtocht is naar een goed tuigje voor in de auto. :I:
Op naar de website van o.a. Zooplus. :ok: En inderdaad, je kunt niet vroeg genoeg gaan beginnen en de voorpret is daardoor wel langer. Maakt het wachten ook wat dragelijker... :E:
Ayurveda
Zeer actief

Re: Begin van de puppy "uitzet"

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Heerlijk toch die voorpret!
Ik was precies zo hoor!
Pul moest ook nog geboren worden maar zn puppy uitzet had ik al HAHA

Heel veel plezier!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”