Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

5 september: zwemmen in Oisterwijk

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

5 september: zwemmen in Oisterwijk

Ongelezen bericht door SannePP »

Doggy Swim (afsluiting van het seizoen)
Zondag 5 september sluit openluchtzwembad Staalbergven de poorten (al)weer. Deze dag willen we niet zomaar voorbij laten gaan. Zoals voorgaande jaren wordt dit een dag voor mens en dier. Het water en de horeca wordt aangepast zodat u samen met uw hond kunt komen zwemmen. Het water van het recreatiebassin wordt chloorarm gemaakt zodat uw trouwe viervoeter lekker het water in kan. Voor iedereen, dier en baas, staat iets lekkers klaar. Zoals voorgaande jaren wordt deze dag een succes in samenwerking met de dierenspeciaalzaak, dierenartsen en andere winkels en verenigingen. Hoe laat er deze dag precies gezwommen kan worden is nog niet bekend maar houdt u de site in de gaten!
Oisterwijknieuws.nl

Ik kan nog nergens de tijden vinden :(

Edit: gebeld: honden zijn welkom van 15.30 tot 18 uur.
RIP Cena :roos:
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

Re: 5 september: zwemmen in Oisterwijk

Ik moet werken tot 15 uur en ga daarna even zwemmen met Cena en Henk!
      Sanne!!
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

als het lekker weer is ga ik ook!!!
      Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
      Sanne!!
      Zeer actief

gaan de twee sannes maar weer samen of zijn er nog meer vrijwilligers die het aan durven :mrgreen:
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

Vandaag van 16 tot 18 uur gaan zwemmen met de hondjes in Oisterwijk. Natuurlijk mijn camera vergerten :oohja: :oohja: :oohja: maar gelukkig had Sanne (van Zazoe) haar camera bij.
      En zij schoot deze plaatjes, van mijn waterrat:

Afbeelding
      Afbeelding
      Afbeelding
      Afbeelding
      Afbeelding
      Afbeelding
      Afbeelding

Ouzo was er ook!

Afbeelding

We hebben een ontzettend leuke middag gehad! Henkie vond zwemmen nog wat spannend, maar pootje baden was wel leuk. En natuurlijk achter Ouzo aanrennen en samen de boel op stelten zetten! Cena was niet uit het water weg te slaan. Het duurde 2 minuten voor ze er in durfde te springen en daarna is ze nauwelijks op het droge geweest. Ze kon in het ondiepe gewoon staan, dus dat was lekker makkelijk.

Van Discus dierenwinkels deelden ze gratis aquatoys uit. Cena was helemaal gek op haar bal, maar helaas waren er 2 staffords die het nodig vonden van iedere hond de bal af te pakken en aan flarden te scheuren. :ugh: Gelukkig hebben we nog 1 aquatoy over!
      Ook kreeg iedereen een 4 kilo zak voer en wat koekjes! Superleuk!!

De dag eindigde wel in een domper:
      Even voor we naar huis gingen, waren er nog maar 8 honden in het bad. Mijn Cena, Henk en Ouzo, de 2 staffords, een toller, heidewachtel en golden retriever.
      De staffords liepen achter Henk en Ouzo aan, die aan het ravotten waren op de rand van het bad. Uit het niks duiken ze met z'n tweeen op kleine Henkie, sleuren hem aan zijn nek en poot de traf af het water in en duwen hem helemaal onder. Hij kon geen kant op. Ik ben er op af gedoken, heb de honden van Henk afgetrokken en Henk op de kant getild. Die bleef stokstijf zitten, waarop beide honden weer boven op hem doken! :jank: :jank: :jank: Die arme sul deed helemaal niks terug... Mijn mam heeft toen Henk er tussen uit getrokken en ik heb de honden het bad ingetrokken. Henk was volledig van zijn stuk gebracht. Vrolijke gekke Henkie was ineens een bibberend klein hondenmannetje...

Het baasje van de honden zei dat ze mijn reactie nogal overdreven vond en liet haar honden gewoon hun gang gaan. Meteen daarna doken ze dus op de heidewachtel en ook die werd hardhandig het water ingesleept. Opnieuw deden de baasjes niets en heeft het baasje van de heidewachtel ingegrepen. Haar hond liep daarna met zijn hoofd scheef, zijn linkeroor naar de grond. Hij had een bloedlip en was helemaal ontdaan...

De badmeester heeft toen de mensen van de staffies verzocht het bad te verlaten. We hebben nog even bange Henk en bange Heidi laten spelen met Ouzo en beide nog even in het water gelaten, zodat de dag wel goed eindigde.

In heel het tumult was ik Cena even uit het oog verloren. Die stond midden in het bad bij de fonteinen naar de waterstralen te happen en was nog lang niet van plan om naar huis te gaan. Dus toen iedereen allang weg was, en de badmeester de boel ging afsluiten, sjouwde Cena nog door het water! :smile:
      Altijd gedacht dat ik een hond had, de fokker heeft me nooit vertelt dat ze een zeehond was... :piew: Gek beest!
        Sanne!!
        Zeer actief

oh god Sanne dat meen je niet...
        Verschrikkelijk
        het waren ook een stel rot joekels hoor nou meer rot baasjes want die lieten die honden maar gaan...
        Gerum :(

Geef Henkie maar een dikke knuffel van mij!
        linda1985
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
        Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

Lees het nu pas, te laat dus :( Wel asociaal dat die mensen dan zo die honden dr gang laten gaat! Laat je hondne dat thuis als ze niet sociaal zijn!
        Afbeelding
        Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”