Ik ben Benjamin, 27, woonachtig in Enschede samen met mijn vriendin Lianne en dochter Keira (nu 10,5 maand) en wij gaan op Zaterdag 18 September onze Beagle Marley ophalen.
Wij hebben reeds een poes (Lisa, nu 8 jaar, een herplaatser die bij ahar oude baasje weg kwijnde doordat ze geterroriseerd werd door 1 van de andere katten) en 4 konijntjes die in een groot hok in de achtertuin leven.
Ik ben opgegroeid met honden (2 vuilnisbakjes), toen ik 4 maanden was kregen wij onze eerste hond Droopy die 19 geworden is. Toen ik 6 of 7 was kregen we Bozo erbij, deze moest helaas naar een ander baasje omdat hij bij ons niet de ruimte had om zijn eindeloze energie kwijt te raken.
Na 8 jaar zonder hond en na 2 jaar veel lezen en praten met hondenliefhebbers hebben wij 6 weken geleden de knoop doorgehakt, er ging de door ons ze geliefde Beagle komen.
We gaan haar dus over 9 dagen ophalen, maar als het kon had ik haar al in huis gehad
Ik heb me hier aangemeld omdat ik hier veel ervaring op het forum zie, en gezien dit onze eerste eigen hond is kunnen we alle tips en ervaring die er is goed gebruiken.
Groetjes,
Benjamin