Mijn naam is Peggy en woon in Belgie , mijn man is Rudi en wij zijn de trotse bezitters van 3 witte herders
Wij hebben jammer genoeg geen kinderen en onze witjes zijn dan ook onze kinderen , overal gaan ze met ons mee !
Onze oudste zijn naam is great luck Gisento met als roepnaam Sento en wordt op 11 januari 2011 4 jaar , de 2 de is whispering whisches beastyboy met als roepnaam Takoda en wordt op 9 november 2010 3 jaar , en onze jongste telg is geboren op 20 februari 2010 en zijn naam is caely's white flower energy level met als roepnaam Aiko !
Wij zijn heel actief met hun bezig in de hondensport en spelen regelmatig wedstrijden gehoorzaamheid met hun , behalve met de jongst dan , die moet nog effe wachten tot we zijn brevetje gehaald hebben
Met Takoda hebben we ook brevetje doggy-dans behaald , wat ze ook erg fijn vinden om te doen !
Zodus we hebben erg weinig tijd voor andere dingen daar onze meeste tijd naar onze viervoeters gaat
Ik hoop dat het me hier allemaal gaat lukken want van p.c 's ben ik niet zo veel op de hoogte en moet ik nog heel veel leren !
Zo dat was het zo ongeveer en voor de rest hoop ik hier nog dingen bij te leren , het lijkt me fijn om op zulk een forum te zijn met allemaal mensen die ook zo op hun honden gesteld zijn dan wij !
Groetjes aan iedereen van ons en onze witjes