Ik heb nu voor mijn honden rogz halsbanden en lijnen maar ik wil de halsbanden vervangen door half-check halsbanden omdat die wat vlotter aan en af gaan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nylon halfcheck
Moderator: moderatorteam
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Nylon halfcheck
Ik ben op zoek naar een website waar ik voordelige nylon halsbanden kan bestellen in diverse kleurtjes.
Ik heb nu voor mijn honden rogz halsbanden en lijnen maar ik wil de halsbanden vervangen door half-check halsbanden omdat die wat vlotter aan en af gaan
Sandra

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Nylon halfcheck
Ik heb ze van furka. Ze staan niet op de website maar ze kunnen je wel op maat voor je maken. Het zijn niet die met zo'n kettinkje, maar dit model:

Ik vind ze ideaal

Ik vind ze ideaal
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Die van Furka zijn idd goed!
Heb er ook lijnen van, gevoerd met fleece. Ik vindt ze geweldig 

- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
Ik heb zoiets maar dan van leer en uit een stuk,ideaal voor de dikke vacht van de honden.

- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
- Aantal honden: 3
Ik heb een rode.. die heb ik bij een faunaland filiaal gekocht.... ik weet niet of jij die in je buurt hebt...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
-
empyree
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee die kennen ze niet in FrankrijkDesireeK schreef:Ik heb een rode.. die heb ik bij een faunaland filiaal gekocht.... ik weet niet of jij die in je buurt hebt...
Sandra

- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
- Aantal honden: 3
Oeps... had ik niet gelezen dat je daar woont hahaha..empyree schreef:Nee die kennen ze niet in FrankrijkDesireeK schreef:Ik heb een rode.. die heb ik bij een faunaland filiaal gekocht.... ik weet niet of jij die in je buurt hebt...)
bij http://www.halsbanden.net/" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze wel leren.. die ze ook in het buitenland leveren...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
-
empyree
- Zeer actief
- Contacteer:
Die site heb ik al bekeken maar ik wil geen leren hebben en mede omdat ik mijn riemen erg weinig gebruik wil ik echt goedkopere halsbanden of ik neem de orginele van Rogz maar dan is het de vraag of ik dezelfde kan vinden.DesireeK schreef:Oeps... had ik niet gelezen dat je daar woont hahaha..empyree schreef:Nee die kennen ze niet in FrankrijkDesireeK schreef:Ik heb een rode.. die heb ik bij een faunaland filiaal gekocht.... ik weet niet of jij die in je buurt hebt...)
bij http://www.halsbanden.net/" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze wel leren.. die ze ook in het buitenland leveren...
Sandra

- bionca
- Actief
ik heb er een van een tuincentrum vandaan anders misschien een idee om een halsband te kopen en dan naar jou op te laten sturen

- carla
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Gordon Setter
http://www.dierenwebshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft alle rogz halsbanden, ook de halfcheckempyree schreef:Ik ben op zoek naar een website waar ik voordelige nylon halsbanden kan bestellen in diverse kleurtjes.

- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
ik heb ze hier van het merk kebo, hebben ze ook verschillende kleuren van.
heb ze al jaren
heb ze al jaren
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
empyree
- Zeer actief
- Contacteer:
Inmiddels diverse webshops gemaild met de vraag of ze ook naar Frankrijk versturen maar het lijkt er op dat ze niet(s) willen verkopen want reacties ho maar..........
Dus als er nog iemand een matterhorn choker in blauw of paars te koop heeft (eventueel K2 mag ook) dan hou ik mij aanbevolen !
Dus als er nog iemand een matterhorn choker in blauw of paars te koop heeft (eventueel K2 mag ook) dan hou ik mij aanbevolen !
Sandra

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ik wil wel voor je bestellen en de halsbanden naar Frankrijk sturen. PB me maar als 't een optie voor je is.empyree schreef:Inmiddels diverse webshops gemaild met de vraag of ze ook naar Frankrijk versturen maar het lijkt er op dat ze niet(s) willen verkopen want reacties ho maar..........