Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Terug van weggeweest

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Runa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Zwitserse witte herder

Terug van weggeweest

Ongelezen bericht door Runa »

Hoi,

nog eens even in het kort uitleggen wie ik ben.
Miijn naam is dus nog steeds Kristel, 28 jaar en wonende te geetbets (België).
Sommige weten mss nog wie ik ben, maar toch even in het kort.
Had twee mechelse herders, heb er 1 moeten afgeven en was ondertussen op zoek naar een nieuw speelkameraadje voor Jera.
Zoals sommigen zich mss nog herinneren had ik me eind april/begin mei dit jaar op een wachtlijst laten zetten voor een zwitserse witte herder.
In juni is de teef gedekt, 21 augustus is ze trotse moeder geworden van 12 gezonde pups (6 reutjes en 6 teefjes).
Helaas werd de moeder na een paar weken ziek, kreeg hoge koorts en werd wat slapper, waardoor ze door haar poten zakte en 2 pupjes raakte waardoor deze het niet gehaald hebben, het ging om twee teefjes, maar de moeder kon er echt niet aan doen volgens de dierenarts, en de fokster kon de pups niet meer redden. Na behandeling van de dierenarts en een paar dagen rust had ze nog 10 flinke pups groot te brengen.
Doordat ik zo vroeg was had ik ook eerste keus reu. Maw ik ben de trotse eigenares van een mechelse herder genaamd JERA en sinds vrijdag 15 oktober van een flinke zwitserse witte herder reu genaamd TYR. Hij word nu zondag 3 maand oud :-)
Dan even de reden waarom ik even ben weggeweest, einde van mijn relatie, ik heb dus even in een dipje gezeten, maar Jera heeft me enorm veel getroost en liefde gegeven en de laatste maand had ik men handen vol aan de kleine Tyr dus dat zorgde ook voor afleiding.
Dankzij deze twee heb ik men leven weer kunnen oppikken en ben ik voor de moment denk ik wel de gelukkigste vrouw in de wereld :-D

Groetjes Kristel
Pootjes en likjes Jera en Tyr
Afbeelding
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Re: Terug van weggeweest

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Welkom (terug) hier :ok:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”