Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ze verdomt het om in de sneeuw te lopen zonder continu een gedroogd stukje eendenborstfilet in het vooruitzicht... Met de schoenen is het niet veel anders btw
Kwestie van wennen of moeten ze een maatje kleiner?
Sorry ik moet alleen maar heer erg lachen van deze foto...niet lullig bedoeld maar ik dacht dus dat het heul wat anders was toen ik snel naar de foto's keek...
sorry ik kan alleen maar lachen, ik heb er buikpijn van
die zijn veel te groot
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Ziet er niet uit he? Noa heeft deze ook een paar keer aan gehad maar na een paar keer gaan ze stuk ... Ik heb nu de schoentjes van ruffwear, goede pasvorm en zien er na twee jaar gebruikt te zijn nog uit als nieuw. Ik heb zowel voor de voor als achterpootjes een maat groter genomen. Zaten bij Noa beter dan de maat volgens de maattabel. En ik doe ook eerst sokjes aan.
Ziet er niet uit he? Noa heeft deze ook een paar keer aan gehad maar na een paar keer gaan ze stuk ... Ik heb nu de schoentjes van ruffwear, goede pasvorm en zien er na twee jaar gebruikt te zijn nog uit als nieuw. Ik heb zowel voor de voor als achterpootjes een maat groter genomen. Zaten bij Noa beter dan de maat volgens de maattabel. En ik doe ook eerst sokjes aan.
groetjes
Ruffwear... heb het net bekeken. Lijkt me qua pasvorm beter idd
Hahahaha wat een hilarische foto
Volgens mij zijn dit van die schoentjes om bij kwetsuren te gebruiken tegen het vuil
Felix heeft ook wel eens zo'n ding aangehad, maar dat vloog je meteen om de oren als hij even een sprintje trok
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef: Hahahaha wat een hilarische foto
Volgens mij zijn dit van die schoentjes om bij kwetsuren te gebruiken tegen het vuil
Felix heeft ook wel eens zo'n ding aangehad, maar dat vloog je meteen om de oren als hij even een sprintje trok
Als je de foto al hilarisch vindt.... je had haar moeten zien lopen in de sneeuw :N: :lol:
Enfin, vandaag geruild voor een maatje kleiner...
Zooltjes waren aanvankelijk spekglad in de sneeuw. Wat geprutst met klittenband en nu stapt ze er mee rond als een prinsesje
Voor de achterpootjes zijn ze besteld
Ik vind die platvoeten op de eerste foto gewoon erg aandoenlijk maar moet er eigenlijk ook wel om lachen...
Op die tweede foto ziet het er al wat comfortabeler uit in ieder geval!
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
rovianne schreef:zijn schoentjes ook antislip?
Ik zit er aan te denken om voor onze cocker ook schoentjes te kopen. Hij zit vol met ijsballen iedere wandeling.
Ze zijn superglad De small uitvoering dan. De grotere zijn wel anti-slip.
Ik heb er klittenband onder geplakt zodat ze grip heeft op de sneeuw...
nou van mij mag het. Pommelien gaat na een kwartier keihard krijsen en gillen , zo'n auw heeft ze aan haar voetjes
Ach gosj....
Badu weigert te lopen over losse sneeuw... platgetrapte paden gaat nog wel maar als het van die kleefsneeuw is... no way dat ze zonder schoenen een poot verzet