Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
voor de mensen die hondenspullen zoeken kijk dan ook eens op de zogenaamde partijwinkels op internet. Ik was aan het zoeken op autokennels en kwam bij een partij handelaar terecht die voor hele leuke prijzen hondenspullen had en zodoende voor weinig geld 2 mooie kennels op de kop weten te tikken
Welke ben je geweest Brigitte?
Ik was van de week ergens in Schiedam dat hete "de bie" die verkochten ook zoveel party goederen voor huisdieren, maar ook ontzettende goedkope artikelen (wasmiddelen, huishoudelijke art, etenswaren en weet ik allemaal meer)
*Silvia* schreef:Welke ben je geweest Brigitte?
Ik was van de week ergens in Schiedam dat hete "de bie" die verkochten ook zoveel party goederen voor huisdieren, maar ook ontzettende goedkope artikelen (wasmiddelen, huishoudelijke art, etenswaren en weet ik allemaal meer)
Ja, daar komen wij ook regelmatig, heb ik de bench van Bunker vandaan en een mand voor Buff en ik haal er altijd kluiven enz
*Silvia* schreef:Welke ben je geweest Brigitte?
Daar kom ik ook wel eens als ik bij een vriedin op bezoek ben die in schiedam woont, ze hebben er leuke aanbiedingen