Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppydingen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

puppydingen

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

nou ik ben mijn puppyinboedel aan het verzamelen...ik heb een keer eerder een pup gehad Shaggy(nina is herplaatser)..maar ja dat was een ander kaliber hond dan die pup wat we nu krijgen...dus alles " nieuw" (nou ja betere reden is misschien dat ik van geld uitgeven hou :engel: )
ik heb dus al een nieuwe bench besteld ,ik heb die van shaggy nog maar dat is de allergrootste maat (bij nader inzien ook te groot voor shaggy maar wist dat toen nog niet) dus een kleinere maat besteld..als het ter zijner tijd nog nodig is kan de grote altijd nog uit de garage komen.
simpele voer/water bakjes gekocht want ik heb zo'n kastje met ingebouwde voerbakken en daar komt puppemans niet aan.
verschillende puppakketten besteld..ook een waar ik een riempje bij kreeg en dat voldoet wel voor de eerste week (daarna zijn vrienden terug van crufts en krijgt puppemans een cruftspuppyriempje :pffff: :engel: )
puppyproof speeltjes (kong e.d.)..want ik ben geen honden gewend die iets slopen..maar goed eens zal de eerste keer zijn
en ik heb net geboden op een minimonkey draagzak voor baby's ..want het is voor mij wel de eerste keer dat ik een pup krijg en al een volwassen hond heb..dus pup zal meegaan op wat langere wandelingen..een buggy is hier niet echt een oplossing...waar ik loop is bospad en veel berg op (zuidlimburg he :19: ) de puppydraagzakken die ik bekeken heb waren maar tot 10 kilo...deze zak kan 17 kilo wel aan..(ik niet hoor maar manlief is een sterke beer)
ik ga nog op zoek naar een nylon bench..ook daar heb ik er een van..maar ook dat is een mega grote waar shaggy en nina samen in paste..ik zoek nu een die in de auto kan ..aangezien de honden als ik les geef (hondenclub) ook een uurtje in de auto zitten..met nina en shaggy nooit een probleem geweest..maar ook dat verwacht ik niet van puppemans.
de verzekering ben ik in zoverre uit dat ik denk dat we voor het eerste jaar een verzekering bij petplan afsluiten..zoals ik (natte vinger werk) berekend heb zou ik dan met vaccineren ontwormen vlooienmiddel..aardig in de buurt komen..dus als er iets zou zijn zou ik de kosten er wel uit krijgen...mocht ik het het eerste jaar niet eruit halen ..zeg ik de verzekering op.
ik ben er nog niet over uit of ik wat grasmatten in de tuin leg....mijn tuin is helemaal betegeld en mijn hond(en) doen normaal niets in de tuin...maar met een pup vind ik dit misschien toch wel handig...voor de eerste week (shaggy was met 2 weken zindelijk..ook dit geluk zal ik nu wel niet hebben).
nou ben ik nog iets vergeten..ik geloof het niet...ja dat genieten altijd,...maar dat doe ik ook hoor :engel:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Re: puppydingen

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik ken het, ik heb nu al allemaal speelgoed etc voor een pup die MISSCHIEN van de zomer/eind van het jaar komt :smile:
Heerlijk om voor puppies te shoppen :cheer:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Valerie schreef:Ik ken het, ik heb nu al allemaal speelgoed etc voor een pup die MISSCHIEN van de zomer/eind van het jaar komt :smile:
Heerlijk om voor puppies te shoppen :cheer:
Haha gelukkig dan val ik nog mee :) ik ben pas begonnen met shoppen toen ik zeker was dat er minstens een reu bij zat :)
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

Ach ik heb al een tuig liggen voor een volwassen labrador die hier ooit nog komt :piew:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”