Ik ben Priscilla 31 jaar en kom uit Den Haag. Ik heb 2 yorkies van 1 jaar. (10 Febr worden ze 1) ze heten Twinky en Elvis en zijn volle broer en zus. en wegen ongeveer 2,1 KG.
Ik heb ze met mijn man opgehaald uit de USA... waar ik vorig jaar in de lente verliefd geworden was op Twinky via een forum.
Dus wij hebben onze vakantie gecombineerd en na een hoop emails heen en weer en telefoontjes hebben we Twinky opgehaald in GA !
Het was een lange reis.. want we hebben het et de auto gedaan vanuit L.A helemaal naar de andere kant van Amerika gereden. Tenminste mijn lieve mannetje hahahah
Daar zagen we ook haar broer en ik was eigenlijk al verkocht, maar we besloten om toch 1 te nemen.
Na een maand besloten we toch om haar broertje erbij te nemen Elvis. We hebben hem zo genoemd omdat we ook afgelopen in Vegas getrouwd zijn en ja ik ben weg gegeven door de King Elvis HAHA
Nu sinds een maand hebben we Elvis hier ook. Die hebben we opgehaald in Januari . en 3 weken geleden zijn ze herenigd.
Eind maart gaan we weer naar USA .. en dan nemen we ze allebei weer mee. onder onze stoel als hand bagage.
Ik zal zsm wat fotos plaatsen van beide draken.
Groetjes, Priscilla