Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
lida1956
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak
Voorstellen
Hoi, ik ben Lida.
Wij wonen op een grote woonboerderij met momenteel 7 honden. De oudste (in volgorde dat ze hier gekomen zijn) is Tinka, een asbak van ca 40 kg. Zij is nu bijna 12 jaar. Ik heb haar als pup uit het asiel gehaald. Dan hebben we Plukkie, een ruwharige dwerg teckel van ruim 10 jaar. Haar heb ik als pup bij een fokker gekocht. Dan komen Whisky, -dwerg schnauzer van ruim 9 (een 'uitgefokt' teefje) en Snoeker , een riesenschnauzer van 21/2- (niet geschikt voor de fok vanwege o-benen), vervolgens Wodka, een riesenschnauzer van 51/2. Zij moest weg omdat haar baas geen tijd meer voor haar had. Ze was zwaar verwaarloosd. We hebben haar nu een jaar, en ze is een stuk veranderd, maar wordt nog steeds 'hyper' als ze teveel aandacht krijgt. En sinds een paar weken hebben we Black, een boomer van ca 9 jaar en White, een westy van ook ca 9 jaar. Zij moesten weg vanwege gezondheidsredenen van hun vorige eigenaar.
Wij wonen op een grote woonboerderij met momenteel 7 honden. De oudste (in volgorde dat ze hier gekomen zijn) is Tinka, een asbak van ca 40 kg. Zij is nu bijna 12 jaar. Ik heb haar als pup uit het asiel gehaald. Dan hebben we Plukkie, een ruwharige dwerg teckel van ruim 10 jaar. Haar heb ik als pup bij een fokker gekocht. Dan komen Whisky, -dwerg schnauzer van ruim 9 (een 'uitgefokt' teefje) en Snoeker , een riesenschnauzer van 21/2- (niet geschikt voor de fok vanwege o-benen), vervolgens Wodka, een riesenschnauzer van 51/2. Zij moest weg omdat haar baas geen tijd meer voor haar had. Ze was zwaar verwaarloosd. We hebben haar nu een jaar, en ze is een stuk veranderd, maar wordt nog steeds 'hyper' als ze teveel aandacht krijgt. En sinds een paar weken hebben we Black, een boomer van ca 9 jaar en White, een westy van ook ca 9 jaar. Zij moesten weg vanwege gezondheidsredenen van hun vorige eigenaar.
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
Re: Voorstellen
- Nonsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier en Chinese naakthond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
welkom
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!

www.nonsyszoo.come2me.nl
www.nonsyschins.come2me.nl

www.nonsyszoo.come2me.nl
www.nonsyschins.come2me.nl
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Welkom op het forum
Wat een mooie roedel bij elkaar 
-
lida1956
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak
Ja, het is een super roedel. Maar het vraagt wel wat energie en tijd.
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
-
lida1956
- Vaste gebruiker
Ik ben niet zo handig met de computer. Hoe krijg ik foto's (van de honden) op de site?
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer: