Daar dit een forum is over honden zal ik wat meer over mijn leven met de honden toelichten. Van huis uit hebben wij meestal Duitse Herders en herder mixen gehad. Echter hebben mijn ouders (samen met mijn broer en mij) ook andere rassen van groot naar klein gehad. Ergens onderweg ben ik gevallen voor de molossers en daar zal ik niet meer van opstaan
Op 12 november verleden jaar heb ik helaas mijn 12jarige Bullmastiff meid moeten laten gaan. Zij was mijn altijd trouwe aanwezige maatje. Verschrikkelijk lief, gehoorzaam, lief voor alles en iedereen. Ik mis haar nog elke dag verschrikkelijk. Ook al is zij er niet meer toch hoort ze er nog steeds bij voor ons.

Dan komt onze 6 jarige Poes, zij is een kruising met Franse Bulldog x Ruwhaar teckel. Geweldig dier!! Sterk, taai, lief, vriendelijk, ondeugend, grappig, knuffelkont en ja je gelooft het bijna niet; super gehoorzaam! Bovendien is ze altijd in voor iets leuks of iets waar je heeeeeeeel erg vies van word! Ze is bovendien een ideaal hondje voor kinderen, pikt veel maar niet alles. Wijst terecht met gepast "geweld". Kortom een super hond in klein formaat.

Dan komt onze Tummy-Tum. Zij is een Franse Bulldog van bijna 7maanden. Goh wat valt er over haar te zeggen......blond (volgens ons weet ze niet helemaal zeker of ze een hond is ) en toch heel, heel erg slim, en bovenal nog zeer jong.