Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dan stellen wij ons ook maar eens voor!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Jotupo
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bullmastiff's, Bulltec's, Franse Bulldogs en alle overige molossers!!

Dan stellen wij ons ook maar eens voor!

Ongelezen bericht door Jotupo »

Ik ben Johanna, bijna 33 jaar *kuch kuch* jong, getrouwd met de beste man ter wereld, trotse moeder van 2 prachtige dochters van 2 en 3jaar. Mijn moto doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Over mezelf kan ik zeggen dat ik spontaan, open, eerlijk, direct, ondeugend, humorvol (ook zwarte humor! met neiging tot sadistische humor), discreet wanneer gevraagd of ook niet en euh nu ja prettig gestoord ben en dat alles zonder een kantlijn mentaliteit. Wat een mond vol! Maar goed het is immers zo dat een dag niet gelachen een dag niet geleefd is. Ik ben een onwijze dierenliefhebber en heb dieren om mij heen nodig om enigzins "normaal" te kunnen functioneren. Op dit moment hebben wij nog maar 2 honden, 2 katten, 2 ponies en een pratende vloekende bonte kip. Wij hadden meer dieren maar helaas door die stomme ouderdom en de daarbij behorende kwalen is het aantal sterk verminderd.

Daar dit een forum is over honden zal ik wat meer over mijn leven met de honden toelichten. Van huis uit hebben wij meestal Duitse Herders en herder mixen gehad. Echter hebben mijn ouders (samen met mijn broer en mij) ook andere rassen van groot naar klein gehad. Ergens onderweg ben ik gevallen voor de molossers en daar zal ik niet meer van opstaan :wink: Van september 2009 tot nu hebben wij 3 honden verloren door die stomme ouderdom en/of de kwalen die erbij kwamen. Ze waren allen voor hun doen en ras vrij oud. 17, 16 en 12jaar. Wellicht het goede leven?? De 2 oudste honden waren de overblijfsels van mijn overleden mams. Zij hebben nog een paar mooie jaren bij ons gehad.

Op 12 november verleden jaar heb ik helaas mijn 12jarige Bullmastiff meid moeten laten gaan. Zij was mijn altijd trouwe aanwezige maatje. Verschrikkelijk lief, gehoorzaam, lief voor alles en iedereen. Ik mis haar nog elke dag verschrikkelijk. Ook al is zij er niet meer toch hoort ze er nog steeds bij voor ons.
Afbeelding

Dan komt onze 6 jarige Poes, zij is een kruising met Franse Bulldog x Ruwhaar teckel. Geweldig dier!! Sterk, taai, lief, vriendelijk, ondeugend, grappig, knuffelkont en ja je gelooft het bijna niet; super gehoorzaam! Bovendien is ze altijd in voor iets leuks of iets waar je heeeeeeeel erg vies van word! Ze is bovendien een ideaal hondje voor kinderen, pikt veel maar niet alles. Wijst terecht met gepast "geweld". Kortom een super hond in klein formaat.
Afbeelding

Dan komt onze Tummy-Tum. Zij is een Franse Bulldog van bijna 7maanden. Goh wat valt er over haar te zeggen......blond (volgens ons weet ze niet helemaal zeker of ze een hond is ) en toch heel, heel erg slim, en bovenal nog zeer jong.
Afbeelding
g.vercoelen
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie
Aantal honden: 1

Re: Dan stellen wij ons ook maar eens voor!

Ongelezen bericht door g.vercoelen »

:D welkom op het forum :D
Afbeelding
Rust zacht lieve Sammy 12-09-2002 - 15-06-2013
Rust zacht lieve Scruffie 03-01-1995 - 21-07-2014
Jotupo
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bullmastiff's, Bulltec's, Franse Bulldogs en alle overige molossers!!

Hartelijk dank!! :D
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door annemick »

Klinkt best wel druk :lol1: leuke honden :ok:
Afbeelding
Vaste gebruiker

Het is maar net wat je gewend bent! Als het aan mij ligt komen er heel snel nog 2 grote honden bij..........uiteraard molossers! :lol1:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”