Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog maar eens voorstellen dan,...

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
poetin666
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
Contacteer:

Nog maar eens voorstellen dan,...

Ongelezen bericht door poetin666 »

Hallo, voor de 2e maal ga ik een poging wagen om in het forum te komen, daar het de 1e keer niet zo gelukt bleek te zijn; profieltje aangemaakt, voorstellen en toen,.......kon ik nog nergens op reageren, alleen PB sturen. :oohja:
Maar aleeee, we gaan er nu weer voor!
Ik ben kim, bouwjaar 1961 heb peruaanse naakerds en Mechelaars, woon inhet buiten gebied in een klein dorpje bij Venlo,...
Wat ik hier hoop te vinden zijn gezellige mensen met wat humor, en als het nodig is wat raad bij ongemakken. :blah: :blah: :blah:
Nu eerst maar afwachten of ik mn hele procedure goed heb doorlopen en of ik ''mee'' mag doen,.................
Groetjes!
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

Afbeelding
melmops
Actief
Mijn ras(sen): Super lieve American Staffordshire Terriër, Tys en Zwarte Kater, Kattemans
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Nog maar eens voorstellen dan,...

Ongelezen bericht door melmops »

Welkom!! :cheer:
Afbeelding
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren
Zinndy

Ongelezen bericht door Zinndy »

Hoi en van harte welkom :D
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Poetin666 :smile:
Nou, dat komt alvast sympathiek over. Welkom :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
koentje

Ongelezen bericht door koentje »

welkom Kim! :ok:
poetin666
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
Contacteer:

Jaap* schreef:Poetin666 :smile:
Nou, dat komt alvast sympathiek over. Welkom :mrgreen:
Ja solly hoor maar ik ben typje-botte-bijl,.. hahaha
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Hey Kim..... zie je dat het lukt.... als je maar wil :engel:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

Welkom hier.

Moet wel een beetje lachen om je naam :smile: :roos:
Afbeelding
poetin666
Zeer actief
Contacteer:

Ahh ik geloof dat ik het door ga krijgen, ik zit al een week te schelden over het gebruiksgemak hier,.. haha nu hebben we m door denk ik,meteen maar even een foto van mn liefste mannnetje r bij om te zien of ik het nu echt in de vingers heb.......
ps ziet r heel gevaarlijk uit,...... Mr Scarface, maar is een sukkeltje, gelukkig
Afbeelding

Afbeelding
poetin666
Zeer actief
Contacteer:

@Anne-lies; een van mijn hengsten heet zo,...... en ik was al ingelogd met kim666, daar ging dus alles fout, nu opnieuw en dus maar mn emailnaam genomen, hahaha

Afbeelding

Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Heee Kim :F:
Kan je hier straks ook de avonturen van Diaz volgen :mann:
Afbeelding
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

[quote="poetin666"]@Anne-lies; een van mijn hengsten heet zo,...... en ik was al ingelogd met kim666, daar ging dus alles fout, nu opnieuw en dus maar mn emailnaam genomen, hahaha

Nou dan verwacht ik op z'n minst een foto van jou hengst poetin :F:
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

poetin666 schreef:@Anne-lies; een van mijn hengsten heet zo,......
Heb ooit een rat gehad die Fidel heette :F:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
poetin666
Zeer actief
Contacteer:

@ Inge, ja dat ga ik zéker doen! Helaas a.s week is de chiper niet in de regio, ze zou de week r op gaan proberen,. dussssss laten we daar dan maar van uitgaan,........Diaz is heel ondernemend en vréselijk slim! Daar ga je geen moeilijke leerling aan krijgen!
Weet al helemaal van de ene kant vd tuin IN de keuken te komen, en r zijn eenaantal obstekels en trappetjes, ligt gewoon in de mand tussen de rest,maar ja bij Raya natuurlijk al zo erg veel geleerd en op mensengericht. Maar de ander bruine (teef) is ook heel pienter, de zwarte is een heeel rustig hondje ( nou ja hóndje,.. soort labrador pup!!) de 2 reuen die bij mn broer aan de fles zaten komen a.s woensdag terug,.. hij twijfeld nog om r een te houden,.. eerst gaan ze met vacantie en dan kunnen ze r goed over denken,........ Anders zoek ik eengiuden mandje voor ze. K moet nog even verse foto's maken van het gespuis, en dan zal ik ze hier posten,.....

Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

poetin666 schreef:@ Inge, ja dat ga ik zéker doen! Helaas a.s week is de chiper niet in de regio, ze zou de week r op gaan proberen,. dussssss laten we daar dan maar van uitgaan,........Diaz is heel ondernemend en vréselijk slim! Daar ga je geen moeilijke leerling aan krijgen!
Weet al helemaal van de ene kant vd tuin IN de keuken te komen, en r zijn eenaantal obstekels en trappetjes, ligt gewoon in de mand tussen de rest,maar ja bij Raya natuurlijk al zo erg veel geleerd en op mensengericht. Maar de ander bruine (teef) is ook heel pienter, de zwarte is een heeel rustig hondje ( nou ja hóndje,.. soort labrador pup!!) de 2 reuen die bij mn broer aan de fles zaten komen a.s woensdag terug,.. hij twijfeld nog om r een te houden,.. eerst gaan ze met vacantie en dan kunnen ze r goed over denken,........ Anders zoek ik eengiuden mandje voor ze. K moet nog even verse foto's maken van het gespuis, en dan zal ik ze hier posten,.....
Haha leuk, heb er zin in, nog even wachten dus;) Hij zal zich hier wel vermaken met mijn andere honden. :F: En Noche ook al een baasje, dus dat komt helemaal goed. Ben benieuwd naar de nieuwe foto's :I:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”