Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben Johan
Moderator: moderatorteam
- J.K
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Drie kruisings.
- Contacteer:
Ik ben Johan
Beste leden,
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Johan, getrouw en hebben 3 hele lieve honden waar we al jaren van genieten.
Kruising:
Ciska: Labrador / Rottweiler (14 Jaar)
Joy: Zwitserse Senne / Doberman (12 Jaar)
Sandy: Chiuwawa / Jack Russel ( 10 Jaar)
3 teefjes die samen een geweldig team vormen.
Ciska een geweldige sul, alles vind zij goed, leeft het liefst buiten om heerlijk tussen het struikgewas in de darren en als zij de kans krijgt een duik in het water (of de prut)
Joy is echt een huismus, ze gaat mee naar buiten omdat het moet, maar haar vertrouwde huisje waar ze heel waaks is, is de plek waar zij het liefst vertoefd.
Sandy de kleinste is de jongste, maar kan zich gedragen als Superhond met heel veel lef!
Ze deins voor niets of niemand uit de weg als het er op aankomt, maar is over het algemeen een super lieve knuffel die het liefs toegedekt ligt in haar warme dekentje.
Hier hou ik het even bij.
M.v.g
Johan
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Johan, getrouw en hebben 3 hele lieve honden waar we al jaren van genieten.
Kruising:
Ciska: Labrador / Rottweiler (14 Jaar)
Joy: Zwitserse Senne / Doberman (12 Jaar)
Sandy: Chiuwawa / Jack Russel ( 10 Jaar)
3 teefjes die samen een geweldig team vormen.
Ciska een geweldige sul, alles vind zij goed, leeft het liefst buiten om heerlijk tussen het struikgewas in de darren en als zij de kans krijgt een duik in het water (of de prut)
Joy is echt een huismus, ze gaat mee naar buiten omdat het moet, maar haar vertrouwde huisje waar ze heel waaks is, is de plek waar zij het liefst vertoefd.
Sandy de kleinste is de jongste, maar kan zich gedragen als Superhond met heel veel lef!
Ze deins voor niets of niemand uit de weg als het er op aankomt, maar is over het algemeen een super lieve knuffel die het liefs toegedekt ligt in haar warme dekentje.
Hier hou ik het even bij.
M.v.g
Johan
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Ik ben Johan
Welkom! Wat een leuk drietal, kan je misschien een foto plaatsen? 
- J.K
- nieuw lid
- Contacteer:
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Welkom Johan! Mooie honden heb je. En Sandy
Wij hebben ook een kruizing van Jack Russell/Chihuahua die morgen 10 jaar wordt.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- J.K
- nieuw lid
- Contacteer:
Re: Ik ben Johan en heb jullie steun nodig!
Bedankt voor jullie welkom!
Vandaag hebben wij ons aangemeld op dit mooie forum omdat wij jullie steun heel hard nodig hebben.
Helaas kan ik nog niet in de categorie algemeen mijn oproepje plaatsen, dus vandaar neem ik deze even mee hierheen.
In het kort ziet ons verhaal er zo uit!
Wij hebben 3 honden, 14 jaar, 12 jaar en 10 jaar.
Het zijn 3 zéér lieve trouwe kruisings en hebben alle drie hun nodige verzorging nodig.
De oudste (kruising labrador en rottweiler) heeft spier en gewrichtsklachten, maar kan goed met medicijnen onderdrukt worden zodat zij nog een leuke oude dag kan genieten.
De middelste (kruising Zwitserse Senne en Doberman) is heel neurotisch maar kan in ons bijzijn haar rust behouden.
De jongste (kruising Chiwawa en Jack russel) heeft nierklachten, epilepsie en is heel erg aanhankelijk.
Alle drie super lieve honden waar wij al jaren liefde van krijgen en wij hen met alle liefde en zorg die zijn nodig hebben verzorgen.
Waarom onze vraag op dit forum!
Het gaat om het volgende:
Wij echtpaar van 51 en 54 huren ruim 2 ½ jaar een woning van een particulier.
De huur betalen wij rechtstreeks naar de bank, deze heeft overigens ook een gedoogverklaring gegeven.
De eigenaar woont zelf in een riante woning in Friesland maar houd zich niet aan zijn verplichting die hij heeft aan het huis waar wij in wonen.
Voor kort 23 Maart kregen wij te horen dat de bank het huis waar wij in wonen in de openbare verkoop gaat doen en wij er dus met spoed uitmoeten!
Uiteraard hebben wij een advocaat in geschakeld daar wij niet in geschreven stonden voor een sociale huurwoning, met het gevolg dat wij straks op straat komen te staan met onze 3 hondjes.
De gemeente heeft onze eerste aanvraag sociale urgentie afgewezen en geven zonder blikken of bozen aan dat we naar de dakloze opvang kunnen, onze spullen kunnen verkopen en de honden naar het asiel kunnen brengen.
Jullie begrijpen wel dat dit een uitspraak is die wij niet kunnen accepteren want als onze hondjes met hun leeftijd en mankementjes naar het asiel moeten, zullen zij hen laten inslapen.
We zijn hier kapot van en zoeken alle openingen naar mensen die ons kunnen steunen dit niet te laten gebeuren.
Op de gemeentesite van Alkmaar hebben wij een petitie gestart op de hoop zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen om ons te ondersteunen waardoor wij mogelijk toch een sociale urgentie krijgen en wij onze honden kunnen behouden.
Het is zo enorm belangrijk voor ons dat wij onze honden kunnen behouden.
Het zijn onze knuffels…!!!
Bij mijn handtekening kunnen jullie meer lezen wat er zoals speelt en hopen van harte dat er zoveel mogelijk mensen de petitie zullen tekenen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie steun.
Met vriendelijke groet,
Johan Kuijpers.
Vandaag hebben wij ons aangemeld op dit mooie forum omdat wij jullie steun heel hard nodig hebben.
Helaas kan ik nog niet in de categorie algemeen mijn oproepje plaatsen, dus vandaar neem ik deze even mee hierheen.
In het kort ziet ons verhaal er zo uit!
Wij hebben 3 honden, 14 jaar, 12 jaar en 10 jaar.
Het zijn 3 zéér lieve trouwe kruisings en hebben alle drie hun nodige verzorging nodig.
De oudste (kruising labrador en rottweiler) heeft spier en gewrichtsklachten, maar kan goed met medicijnen onderdrukt worden zodat zij nog een leuke oude dag kan genieten.
De middelste (kruising Zwitserse Senne en Doberman) is heel neurotisch maar kan in ons bijzijn haar rust behouden.
De jongste (kruising Chiwawa en Jack russel) heeft nierklachten, epilepsie en is heel erg aanhankelijk.
Alle drie super lieve honden waar wij al jaren liefde van krijgen en wij hen met alle liefde en zorg die zijn nodig hebben verzorgen.
Waarom onze vraag op dit forum!
Het gaat om het volgende:
Wij echtpaar van 51 en 54 huren ruim 2 ½ jaar een woning van een particulier.
De huur betalen wij rechtstreeks naar de bank, deze heeft overigens ook een gedoogverklaring gegeven.
De eigenaar woont zelf in een riante woning in Friesland maar houd zich niet aan zijn verplichting die hij heeft aan het huis waar wij in wonen.
Voor kort 23 Maart kregen wij te horen dat de bank het huis waar wij in wonen in de openbare verkoop gaat doen en wij er dus met spoed uitmoeten!
Uiteraard hebben wij een advocaat in geschakeld daar wij niet in geschreven stonden voor een sociale huurwoning, met het gevolg dat wij straks op straat komen te staan met onze 3 hondjes.
De gemeente heeft onze eerste aanvraag sociale urgentie afgewezen en geven zonder blikken of bozen aan dat we naar de dakloze opvang kunnen, onze spullen kunnen verkopen en de honden naar het asiel kunnen brengen.
Jullie begrijpen wel dat dit een uitspraak is die wij niet kunnen accepteren want als onze hondjes met hun leeftijd en mankementjes naar het asiel moeten, zullen zij hen laten inslapen.
We zijn hier kapot van en zoeken alle openingen naar mensen die ons kunnen steunen dit niet te laten gebeuren.
Op de gemeentesite van Alkmaar hebben wij een petitie gestart op de hoop zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen om ons te ondersteunen waardoor wij mogelijk toch een sociale urgentie krijgen en wij onze honden kunnen behouden.
Het is zo enorm belangrijk voor ons dat wij onze honden kunnen behouden.
Het zijn onze knuffels…!!!
Bij mijn handtekening kunnen jullie meer lezen wat er zoals speelt en hopen van harte dat er zoveel mogelijk mensen de petitie zullen tekenen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie steun.
Met vriendelijke groet,
Johan Kuijpers.
- Pepie
- Zeer actief
Als de bank het het huis vordert geniet je geen huurbescherming,wat een klotesituatie zeg, je zou toch denken dat je in aanmerking komt voor vervangende woonruimte
Kan je niet zolang in een sloopwoning gaan zitten dan heb je in ieder geval een dak boven je hoofd en je honden bij je.
Ik ga hem ondertekenen en verspreiden
Kan je niet zolang in een sloopwoning gaan zitten dan heb je in ieder geval een dak boven je hoofd en je honden bij je.
Ik ga hem ondertekenen en verspreiden

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
wat een vreselijk verhaal
ik hoop dat iemand hier op het forum er meer verstand van heeft dan ik en je een beetje kan helpen
ik hoop dat iemand hier op het forum er meer verstand van heeft dan ik en je een beetje kan helpen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Pepie
- Zeer actief
Ik heb de vraag al uitstaan,hoop snel antwoord te krijgentekkel schreef:wat een vreselijk verhaal![]()

- J.K
- nieuw lid
- Contacteer:
Beste leden,
Uiteraard hebben en zitten we niet stil om elke optie in overweging te nemen.
Elke stap die gezet moest worden is inmiddels gedaan, echter bij welke hulpinstantie je ook aankomt, je wordt niet meer geholpen.
Er zijn noodwoningen voor NOODSITUATIES zoals (zou je denken bij ons) maar helaas deze gaan naar een andere groep mensen.
Uiteraard leggen we ons hier niet bij neer en blijven zoeken naar alles wat een opening kan bieden, vandaar nu de petitie op de hoop dat alle mensen (niet alleen wij) die in een soortgelijke situatie terecht zijn geraakt, ook recht op een woning heeft.
We knokken door.
SUPER bedankt voor jullie steun!
M.v.g
Johan
Uiteraard hebben en zitten we niet stil om elke optie in overweging te nemen.
Elke stap die gezet moest worden is inmiddels gedaan, echter bij welke hulpinstantie je ook aankomt, je wordt niet meer geholpen.
Er zijn noodwoningen voor NOODSITUATIES zoals (zou je denken bij ons) maar helaas deze gaan naar een andere groep mensen.
Uiteraard leggen we ons hier niet bij neer en blijven zoeken naar alles wat een opening kan bieden, vandaar nu de petitie op de hoop dat alle mensen (niet alleen wij) die in een soortgelijke situatie terecht zijn geraakt, ook recht op een woning heeft.
We knokken door.
SUPER bedankt voor jullie steun!
M.v.g
Johan

TARAK