Mijn naam is Fritz en ik ben een 6 jaar oude black en tan Teckel (kortharig, kleine standaard). Ik woon sinds April bij mijn nieuwe baasjes in Leiden, waar ik me lekker uitleef en door hun leven stuiter (als een stuiterbal, slecht voor mijn rug, maar daar wil ik niks van horen...)

Zoals jullie zien houd ik ook wel van lekker relaxen in de zon... of lekker kauwen op een grrot stuk vers bot...
Om mijn energie in goede banen te leiden ga ik wel eens hardlopen met bazinnetjes, maar naar ca 4 km is zij bekaf en wil ik graag nog verder...jammer dat ze geen paard heeft of zo
Ik hoop hier veel interessante verhalen te lezen over andere hondne en hun baasjes. Wij experimenteren wel een beetje met vers voeren, dus ook daar willen graag over bijlezen en mee kletsen. Verder geloof ik dat mijn bazinnetje het graag over mijn opvoeding wil hebben, maar jullie begrijpen al, dit ist niet mijn favoriete onderwerp... ik ben gewoon de baas, en iedereen die op de bank zit zal plek voor mij moeten maken...of niet soms???
Edit:
Tot schrijfs!! Fritz