Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alweer een nieuwe...!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
NelBowie
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Golden Retriever X Appenzeller
kruising Mechelse Herder X Duitse Herder
Aantal honden: 2

Alweer een nieuwe...!

Ongelezen bericht door NelBowie »

Hallo allemaal! Mijn naam is Gea, ben 45 jaar oud, en woon in het onderste stuk van de bovenste helft van ons landje :denken: . Als forumnaam heb ik NelBowie genomen, de eerste helft is van Nelson, mun kruising Appenzeller/Golden Retriever van bijna 3½ jaar oud :I: en Bowie is mun nieuwste huisgenootje, een kruising Duitse Herder/Mechelse Herder van 10 weken oud :I: (ik ben een enorme David Bowie fan en kon ut niet laten dit prachtige teefje naar mun idool te vernoemen :D ) Het viel me op dat ik zo nu en dan toch tegen dingetjes aanloop waar ik vragen over zou willen stellen aan andere hondenliefhebbers en kwam er steeds niet toe om me aan te melden op een forum. Nu dus toch maar de stap gezet. Ik geniet erg van de vele foto's die in de verschillende threads staan en de info is ook erg handig. Ik hoop nog vele uurtjes op dit forum door te brengen en menige 'ditjes en datjes' met jullie te mogen delen. Ehm...ik heb ook nog twee poezels, Bas van 17 en Ogie van 13. Verder weet ik zo niet wat ik in dit berichtje nog kwijt wil/moet...alles op zun tijd dan maar. Ik zal me es gaan oriënteren op welke foto ik ga gebruiken als avatar...heb wel een paar mooie.... :cool2: Tot later allemaal! :D

Gr. Gea, Nelson, Bowie, Bas en Ogie.
Afbeelding
Trusten Mieltjepiel, Bas en Zus, Love You....
GROET, Gea, Nelson, Bowie en Ogie!
Sandra 1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder x Hollandse herder
Aantal honden: 1

Re: Alweer een nieuwe...!

Ongelezen bericht door Sandra 1970 »

welkom en veel plezier opdit forum

Sandra
Groetjes van Sandra
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”