ik ben pas een jaar bij J@ck en heb het goed naar m'n zin.
Na 2 jaar bij de fokker in kennels en spelen met broertjes en zusjes, neven en nichten, had ik weinig op met vreemden.
Toen J@ck mij ophaalde moest ik in de auto echt vastgelegd worden, anders had ik z'n hele auto verbouwd.
Het moest allemaal wel wennen "gewoon bij mensen".
Ik kreeg een touwtje van een meter aan m'n halsband zodat als ik in z'n buurt kwam hij me naar zich toe kon trekken (best eng) om me te aaien.
Ik kreeg ineens een baas die met me ging wandelen, ik had ineens een tuin van 1500 meter om me te vermaken. De zoon van J@ck had ook een hond die van het zelfde ras is als ik ben. Alleen een mannetje en een stukje groter en forser.
We rossen het afgelopen jaar wat af!! De tuin ziet er niet meer uit. Maar... wèl lol!
Ik ben nu helemaal gewend en voel me echt thuis.
Ik ben de meeste tijd gewoon buiten (overdag en snachts) Alleen savonds ben ik binnen en heb dan m'n kussen in een hoekje.
voor de rest van de dag kan ik me altijd een poosje terugtrekken in m'eigen kelder waar ik een lekker mand heb staan. J@ck is vaak buiten bezig en dan ben ik altijd bij hem in de buurt en dan rommelen we soms wat. bv. hij graven, -ik graven. Dan is hij wel eens boos, omdat ik het denk ik op de verkeerde plaats doe, maar ik help hem alleen maar.
Ik probeer een voorbeeldige hond te zijn en dat lukt me (bijna) aardig. Ik luister erg goed.
Zo dat is dan het eerste verhaaltje over mij.
Oh ja, J@ck is een wat oudere vent die nog veel bezig is, óók met mij en we wonen in Limburg.
En ik... ik ben een zwarte Mechelse herder.
En nog iets, ik spring heel erg hoog, maar daarover later,want dat is soms best een probleem
groetjes ZAZA

TARAK