graag wil ik ons even voorstellen
mijn naam is Tamara en die van mijn vriend Antonio
wij hebben een boerenfox genaamd Zoë, ik heb haar via een vrouwtje gekregen die, zoals ze zei "geen klik meer had" met Zoë nou het is een schat van een hond alleen moet ze nog leren als ze andere honden buiten tegen komt dat ze niet zo boos hoeft te reageren.
Zoë is 22 juni bevallen van 4 prachtige pups, het was niet gepland maar ik was geopereerd aan m'n knie en kon haar dus zelf niet uitlaten en ze verbleef dus tijdelijk bij m'n moeder die ook een boerenfox heeft, en precies op dat moment werd ze loops en toen een paar weken later waren daar 4 mooie pups. die zijn nu bijna 3 weken en 1 van de pups houden wij zelf.. Hij heeft de naam Depp gekregen, m'n moeder houd ook 1 pup en die heet Queenie.
ik hoop dat ik nog wat tips kan vinden i.v.m. Zoë haar gedrag tegenover andere honden en kinderen buiten want daar is ze erg fel op en ook als hier kinderen komen die dan voor haar te druk zijn begint ze te blaffen.
sinds ze pups heeft hapt ze bijna iedereen in de kuiten, ook gromt ze naar de vader van de pups, maar ik denk zelf dat dit bescherming is, wat denken jullie?