Ik heb me ook eens aangemeld op dit forum.
Ik heb veel leuke verhalen over het hondenforum gehoord en omdat ik al bijna 2,5 jaar een eigen hondje heb (Noah 'Sweet Melena's All that Jazz'), vond ik het tijd om eens gezellig mee te komen kletsen.
Ik heb naast Noah (langharige chihuahua, 2,5 jaar) ook nog twee katten. Een Noorse Boskat en een Pers. Ze kunnen alledrie heel goed met elkaar om gaan, zo leuk om te zien!
Vooral Ollie is echt een knuffelkat, hij vindt het heerlijk om uren op schoot te liggen. Hij luistert ook erg goed, als ik hem roep komt hij, soms met tegenzin, maar hij komt wel. Hij is echt net een hondje.
Noah is een echte allemansvriend, hij is heel vrolijk, lief en nooit te beroerd om iemand vrolijk (met kusjes) te begroeten. Wandelen vindt hij heerlijk en ook (met andere honden) spelen doet hij heel erg graag.
Ik zelf studeer nog, aankomend tweedejaars rechtenstudente en daarnaast werk ik parttime (vooral in de vakanties) bij de thuiszorg.
Ik zal eens even wat foto's van Noah plaatsen:

En nog wat oudere foto's:

Met zijn grote liefde Milo. We waren bij Noah's fokker op bezoek en ze had pupjes.. Noah was he-le-maal verliefd op één van de reutjes. en ik eigenlijk ook, wat was dat een lief en vrolijk mannetje zeg. Jammer genoeg was hij verkocht, anders had ik hem echt niet kunnen weerstaan, vooral niet omdat Noah zó gek op hem was.. dat was echt liefde op het eerste gezicht.