Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi allemaal!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Noahtje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua (langharig)
Aantal honden: 4

Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door Noahtje »

Hoi allemaal!

Ik heb me ook eens aangemeld op dit forum.
Ik heb veel leuke verhalen over het hondenforum gehoord en omdat ik al bijna 2,5 jaar een eigen hondje heb (Noah 'Sweet Melena's All that Jazz'), vond ik het tijd om eens gezellig mee te komen kletsen.

Ik heb naast Noah (langharige chihuahua, 2,5 jaar) ook nog twee katten. Een Noorse Boskat en een Pers. Ze kunnen alledrie heel goed met elkaar om gaan, zo leuk om te zien!
Vooral Ollie is echt een knuffelkat, hij vindt het heerlijk om uren op schoot te liggen. Hij luistert ook erg goed, als ik hem roep komt hij, soms met tegenzin, maar hij komt wel. Hij is echt net een hondje.

Noah is een echte allemansvriend, hij is heel vrolijk, lief en nooit te beroerd om iemand vrolijk (met kusjes) te begroeten. Wandelen vindt hij heerlijk en ook (met andere honden) spelen doet hij heel erg graag.
Ik zelf studeer nog, aankomend tweedejaars rechtenstudente en daarnaast werk ik parttime (vooral in de vakanties) bij de thuiszorg.

Ik zal eens even wat foto's van Noah plaatsen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat oudere foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met zijn grote liefde Milo. We waren bij Noah's fokker op bezoek en ze had pupjes.. Noah was he-le-maal verliefd op één van de reutjes. en ik eigenlijk ook, wat was dat een lief en vrolijk mannetje zeg. Jammer genoeg was hij verkocht, anders had ik hem echt niet kunnen weerstaan, vooral niet omdat Noah zó gek op hem was.. dat was echt liefde op het eerste gezicht.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Noahtje op 02 aug 2011 13:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door noekie »

Welkom :zwaai

Mooi hondje en mooie katten, vooral een pers met een neus; dat ziet er mooi uit
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
bullebetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse buldog .
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door bullebetje »

Hartelijk welkom op het forum .

Wat heb je een prachtige foto's geplaatst en zo veeeeeeeeeel .

Je dieren zijn stuk voor stuk plaatjes .
Groetjes Bettina .
Tesse
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Op zoek naar een geschikt ras voor het gezin, maar iig dol op de Jack Russell!

Ongelezen bericht door Tesse »

Van harte welkom op het forum!
Wat een prachtige hond en wat een mooie katten!!
Echt een enorme rijkdom!
Noahtje
Zeer actief

Dankjewel allemaal! :D
@Noekie, ik vind een Pers met neusje ook mooier en dan heeft Spike nog steeds een klein neusje, zeker vergeleken met Oliver en de kat van mijn zusje.
Ik werd verliefd op Spike's kittenfoto en toen sprak zijn karakter (of iig wat de fokster er over vertelde) me ook nog eens aan. En nog steeds, morgen wordt Spike alweer 6. De tijd gaat zo snel!
Voordat ik Spike kocht had ik nooit gedacht dat het een pers zou worden. Meerdere rassen spraken me qua karakter aan, de pers ook, maar ik vond de neusjes er vaak zo eng kort uit zien.

@Bullebetje, Haha ja, ik dacht: als ik me dan voorstel doe ik het maar meteen goed, met veeel foto's haha.

@Tesse, jaa! Het is echt een enorm rijkdom! Ik ben echt heel gelukkig met mijn drietal, ik kom (en ben) altijd heeel graag thuis. Heerlijk om vrolijk door drie lieverds begroet te worden.
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

welkom ook hier :D

Leuke beestenboel .

Ik heb een chihuahua en 2 halve pers x britse korthaar katten 1 volwassen 1 kitten van 4 maanden nu .

weet jij toevallig hoe ik fotos kan plaatsen het kriebeld om ze te delen :D

Gr Jolanda
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Noahtje
Zeer actief

Hey Jolanda,

Ik had alle foto's online staan op Facebook en Hyves.
De link van de foto kopieerde ik (rechtermuisknop als je met de muis op de foto staat, selecteren, dan control c). Vervolgens drukte ik bovenaan het bericht dat ik schreef op 'img', dit is dan wat je krijgt te zien; [img].[/img] (de img knop staat onder het onderwerp van het bericht, bijna helemaal rechts).
Daar waar de punt staat moet je de link plakken (control v).. [img]*hierdelinknaardefoto*[/img] en dan moeten de foto's te zien zijn!
Je kan de foto's ook via bijv. photobucket online zetten..

Ben heel erg benieuwd naar je foto's, wat leuk dat je ook een chihuahua hebt en dan ook nog eens twee katjes die misschien wel iets van Spie weg hebben. Hopelijk begrijp je mijn uitleg, anders moet je het zeggen hoor! Hopelijk gaat het lukken!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”