Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Wie weet er een?
Ik verslijt er ongeveer één per week van deze
Ze knappen altijd op precies dezelfde plek af, bij de overgang van steel naar houder.
Zodra je er iets te wild naar kijkt is het ding dood
Gek word ik er van.
Weet iemand een goede, degelijke werparm te koop?
Ik heb bij K9 en zooplus gekeken, maar daar kon ik niks vinden.
Het moet een werparm zijn waar formaat tennisbal inpast.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
hahaha mischien doe je toch iets fout ? Ik heb dat ding al een paar jaar en hij werkt nog prima
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen. Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
Heb er een stuk of 3-4 geloof ik. Gaan nooit stuk... En ja, ik raam ook wel eens wat. Met zo'n kleine kan ik niet gooien trouwens, ja een meter of 4-5.
Chuck it is inderdaad wel een degelijke. Bij onze dierenwinkel verkopen ze er tegenwoordig ook één die speciaal voor rubberen ballen is want ik geloof dat die gewone daar niet tegen bestand zijn. Misschien is dat nog een idee.
Mag ik eens vragen waar jij die rubberen ballen vandaan haalt en welke maat je dan precies gebruikt? Want ik wil liever geen tennisballen meer geven. Sowieso omdat ze binnen 5 minuten kapot zijn maar ook omdat het heel slecht is voor het gebit. Maar die rubberen ballen zijn steeds overal uitverkocht.
Ik heb de nobby rubber line ballen.
Er staat geen maat op, maar ik houd er in de dszk een tennisbal naast, zodat ik kan zien of de maat klopt.
Ik betaal er bij de Dobey dszk 4,95 voor.
En ze zijn écht goed bestand tegen kauwen.
Skadi kauwt nogal eens flink stress weg, en dat kan met deze gewoon.
Deze mag ze in spannende situatie's dus ook gewoon dragen van me.
Enige nadeel: deze blijven niet drijven, maar daar heb ik tegenwoordig andere speeltjes voor (oa een vuurtoren).
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Esther12 schreef:Chuck it is inderdaad wel een degelijke. Bij onze dierenwinkel verkopen ze er tegenwoordig ook één die speciaal voor rubberen ballen is want ik geloof dat die gewone daar niet tegen bestand zijn. Misschien is dat nog een idee.
Mag ik eens vragen waar jij die rubberen ballen vandaan haalt en welke maat je dan precies gebruikt? Want ik wil liever geen tennisballen meer geven. Sowieso omdat ze binnen 5 minuten kapot zijn maar ook omdat het heel slecht is voor het gebit. Maar die rubberen ballen zijn steeds overal uitverkocht.
Die zijn leuk, ik heb ze meteen besteld En meteen maar een agility hoepel Ik heb ook de werparm van Action en die doet het prima, zelfs voor iemand die echt nog geen meter met het losse handje kan gooien
Ik heb deze werpstok KLIK Doe ik al eeuwen mee. Ik heb ook een Kong Zinger KLIK waar ik iedere ochtend voor dat ik naar mijn werk ga met de honden mee gooi, die dingen stuiteren alle kanten op en de honden vinden het nog leuker dan de tennisbal (en dat kan bijna niet ). Omdat deze wat korter is sla je niet zo snel tegen een tak denk ik
De chuckit lijkt redelijk Mirandaproof te zijn.
Alleen al omdat je op het moment dat de bal eruit vliegt een extra zetje moet geven en dat trekt mijn arm niet.
Man vindt hem wel ideaal
Hij is ook een stuk degelijker dan de bagger die we hadden. Van iets flexibeler materiaal ook (dus breekt minder snel).
Was een goede tip
Miranda schreef:Ik heb de nobby rubber line ballen.
Er staat geen maat op, maar ik houd er in de dszk een tennisbal naast, zodat ik kan zien of de maat klopt.
Ik betaal er bij de Dobey dszk 4,95 voor.
En ze zijn écht goed bestand tegen kauwen.
Skadi kauwt nogal eens flink stress weg, en dat kan met deze gewoon.
Deze mag ze in spannende situatie's dus ook gewoon dragen van me.
Enige nadeel: deze blijven niet drijven, maar daar heb ik tegenwoordig andere speeltjes voor (oa een vuurtoren).
Denk dat de ballen het probleem zijn.
Had er voor charlie gekocht; maar die heeft ze in een paar seconden stuk.
Dus in de werparm voor Niko...
Denk dat ze te zwaar zijn, waardoor er te veel kracht op dat punt van de werparm komt.