Ik ben opgegroeid met honden en nu op zoek voor mijn moeder (woont in NL - Gelderland) naar een nieuwe lieve trouwe huisgenoot. Haar vorige hondje is nu een jaar dood (15 jaar geworden en thuis door de dierenarts in haar armen in laten slapen). Vreemd genoeg lukt het maar niet dat hondje te vinden die het mooiste mandje van Nederland zal krijgen!
Dus daarom mij nu mij hier aangemeld aangezien jullie allen te zamen misschien weten waar dat kleine lieve (gesteriliseerde??) teefje (1 - 6 jaar) die op kan schieten met honden, katten, kinderen is dat een nieuw te huis zoekt. Mijn moeder is fit, wandelde of fietste dagelijks met haar hondje, heeft een ruim huis en tuin - grenzend aan wandelgebied, koopt goed voer, zorgt dat als zij een dagje weg is dat de hond bij vrienden is (die hebben een reu die alleen teefjes accepteerd), en bij langer weg in een uitstekend pension maar dit gebeurt weinig, en gaat helemaal voor haar hond!
Ik weet dat ergens dat hondje is dat de dupe is geworden van een allergisch familielid, een scheiding, een emigratie, een overlijdensgeval ... graag horen wij hier dan van.
En mocht mijn moeder ooit niet meer instaat zijn om voor haar hond te zorgen (niet waarschijnlijk) dan komt ie bij ons en niet in een asiel.
Dus beste forumleden - houdt uw ogen en oren open - alle tips zijn welkom. Tnx!