Ik ben Mieke 24 jaren jong en woon in een appartementencomplex.
Heb een heel mooi ruim huis met balkon waar ik samen leef met mijn 4 hamsters. woestijnrat, 2 katten en natuurlijk de big dog Howie.
Howie is begin november 2011 geboren en het is een echte man. Het is een boomer hondje.
Verder heb ik op stal nog een haflinger merrie staan maar zei is te koop. Dit omdat ik er meer spanning aan oploop als ontspanning van krijg.
Heb in het verleden na mijn vmbo landbouw de opleiding medewerker dierverzorging gedaan op het Mbo. Wou van deze hobby mijn beroep maken maar helaas ben ik volledig afgekeurd en zit dus thuis met de nodige vrijwilligerstaken om mij heen wat ik graag doe.
Zoals je bovenstaand wel kunt lezen leeft er aardig wat in huis, ik vind het onwijs leuk om elk dier in zijn eigen behoeftes te voldoen. Sjonnie de woestijnrat staat lekker op een zonnige plek waar die heerlijk van geniet en mijn 4 hamsters hebben zo'n grote kooi dat ze elkaar niet perse tegen hoeven te komen. Erg leuk gezicht dat ze toch samenleven maar wel alles apart hebben. Heb zoveel mogelijk de natuur nagebootst. Voor mijn katten heb ik allerlei meubels zo neergezet dat ze niet op de grond hoeven te komen en dus zonder aanvaringen met Howie ook hun terratorium kunnen bewaken.
Heb erg veel afgekeken van de dog whisper, mijn dieren reageren er goed op.
Als er nog vragen stel, stel ze gerust. Ik sta er open voor. Omdat ik Howie pas sinds gisteren heb ga ik nu naar de dierenwinkel even shoppen, want een puppie met kattenspeeltjes kan niet.
Bedankt voor het lezen en mij vind je hier zodadelijk wel weer terug.
Warme groet,
Mieke