Pixie is nu 1,5 jaar en was niet meer gewenst in het gezin waar zij woonde. In een opwelling aangeschaft voor kerst, en toen de feestdagen voorbij waren..... Ik was daar op visite en zat lekker met haar te knuffelen, toen de eigenaresse aangaf dat zij niets het het hondje had. Dat was snel opgelost. Nu woont zij alweer een bijna een jaar bij ons. Wij zijn er erg blij mee. Het zijn beiden hartstikke lieve hondjes.
In oktober hebben wij onze kanjer Quincy (Golden Retriever) in moeten laten slapen. Ik mis hem nog dagelijks. Hij was toch bijna 13 jaar lang mijn maatje, steun en toeverlaat. Quincy had ik wel heel bewust gekozen en vanaf de 3e dag na zijn geboorte dagelijks gezien. Met Quincy tot GG2 getraind en heelwork to music gedaan. Tot een knie-blessure hier een einde aan gemaakt heeft. Volle bak trainen ging toen niet meer, maar wandelen en zwemmen ging nog prima, tot op het laatst.
Ondanks het plezier en de liefde die ik nu nog heb van mijn twee meisjes mis ik toch "mijn hond". We zijn nu voorzichtig aan het rondkijken voor een nieuw maatje. Liefst weer een reu, en een werkhond. Hoeft van mij nu niet percé een rashond te zijn, wel graag een pup. We zien wel, wellicht dat er een leuke kruising nu ons pad kruist.
Zo dat is een lang verhaal geworden, maar ja als je eenmaal over je hondjes gaat vertellen...
Groetjes,
Len