Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie oh wie weet dit?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Wie oh wie weet dit?

Ongelezen bericht door Demi »

Cujo wordt wat ouder, maar kan op zich nog wel prima een rondje van 3 kwartier max een uur lopen wel in haar eigen tempo.
De rest kan langer lopen en doet dat ook. Maar dat waren altijd DE wandelingen voor Cujo waar ze het meest van genoot
Nu ben ik al een tijd op zoek naar een honden (fiets) kar waar je ook mee kunt wandelen als er een Rottweiler van ruim 50 kilo in zit. Ik kan het echt niet vinden alles wat ik tegen kom is voor de kleine hond
En daar baal ik van. Ik zou haar zo graag ook op grote wandelingen mee nemen en als ze dan moe wordt dat ze dan lekker in een kar kan zitten om even uit te rusten. Ik ging haar dit gewoon zo op haar oude dag en weet dat dat een van de dingen is waar ze het meest van geniet, neus in de wind en gaan!
Dus weet iemand of dat eigenlijk wel bestaat voor grote honden?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
daisyduke
Actief
Mijn ras(sen): grote poedel, border collie, shih tzu

Re: Wie oh wie weet dit?

Ongelezen bericht door daisyduke »

op marktplaats adverteerd er 1 die grote karren verkoopt, de doggy ride. Ik heb hem zelf ook en is een geweldig ding. je moet dan zoeken bij fietsen en toebehoren en niet bij de dieren en toebehoren want daar staat hij niet onder. prijs is 129 euro incl verzenden. deze kar kan tot 60 kg. ik vind dit zelf wel een goede prijs omdat ze ook veel duurder worden aangeboden.
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Op marktplaats intikken hondenfietskar bij de beginpagina en dan krijg je ze van alle subcategorieen.
Ik heb zelf ook pas 1 via MP gekocht tot 55 kg

http://link.marktplaats.nl/543347991
http://link.marktplaats.nl/541178077
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

vindt ze dat wel leuk?

misschien een stomme vraag maar sam zit er absoluut niet op te wachten om alleen voor de gezellie mee te gaan. die ligt dan veel liever op de bank en gaat gewoon niet meer mee.

die kindercaravandingen voor achter de fiets die je ook kunt duwen kan ook een grote hond in
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Bolderkar?
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Bakfiets...je ziet nu ook lichtgewichten...met stapels kindertjes erin.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Kruimel53 schreef:
Lillith schreef:Bakfiets...je ziet nu ook lichtgewichten...met stapels kindertjes erin.
Maar daar kun je niet mee wandelen :denken:

Ik heb een oude Doggyride met een duwset, voor middenmaat hondjes werkt dat goed, ouwe Taartje kon met d'r kop uit het dak (uit je dak gaan nieuwe vorm :D ) maar daar kan hooguit 45 kilo in en voor een grote hond is die echt te laag om te zitten.
Er zijn ook wel karren die van boven open zijn maar dan zit je weer met de instap, en met het duwen. Lastig ...
Tuurlijk, kan je daar mee lopen..zie het hier veel vlotte hondjes er naast en in het bos duwen.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:vindt ze dat wel leuk?

misschien een stomme vraag maar sam zit er absoluut niet op te wachten om alleen voor de gezellie mee te gaan. die ligt dan veel liever op de bank en gaat gewoon niet meer mee.

die kindercaravandingen voor achter de fiets die je ook kunt duwen kan ook een grote hond in
Ja weet (bijna) wel zeker dat ze dat leuk vindt. Ik ga ook wel eens ergens zitten zodat de reste even flink kan klieren met elkaar en dan gaat ze ergens verderop liggen en dan ligt ze echt met een hele tevreden kop te kijken. Lopen is nooit echt haar ding geweest, liever lui dan moe :mrgreen: , dus ik vermoed dat ze dit wel heel fijn zal vinden.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Dank jullie voor de linkjes, ik kan echt niet zoeken dus :ugh: marktplaats echt al meerdere keren afgezocht....

Weten jullie misschien ook of een fietskar ook aan de hand meegenomen kan worden eventueel?
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Lillith schreef:Bakfiets...je ziet nu ook lichtgewichten...met stapels kindertjes erin.
Bakfiets en bolderkar had ik al aan gedacht, maar als ik het goed begreep/zie, moet ik haar er dan intillen en ze is wel een beetje zwaar met ruim 50 kilo :mrgreen:
DA vond haar niet te dik trouwens, ben er blij mee ivm haar gewrichten. Wel is ze zwaar gebouwd en veel te groot voor een teef, maar goed daar kan niemand wat aan doen
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Kruimel53 schreef:
Maar daar kun je niet mee wandelen :denken:

Ik heb een oude Doggyride met een duwset, voor middenmaat hondjes werkt dat goed, ouwe Taartje kon met d'r kop uit het dak (uit je dak gaan nieuwe vorm :D ) maar daar kan hooguit 45 kilo in en voor een grote hond is die echt te laag om te zitten.
Er zijn ook wel karren die van boven open zijn maar dan zit je weer met de instap, en met het duwen. Lastig ...
Dat is dus wat ik zoek, dat ze met dr koppie eruit steekt. En idd met een normale instap, anders gaat het niet lukken
Roos Jeffie&Waldo
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russel mix & Pincher mix
Beide adoptie honden uit La linea Spanje

Ongelezen bericht door Roos Jeffie&Waldo »

In het onderwerp werp over Gijsje heeft MJ foto's van een grote doggyride kar geplaatst.
Misschien is dat ook iets voor jou?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”