Ik zit op dierenasiels.com te kijken en kom deze kortgeknipte komondor tegen. Wat een leuke vlotte hond gaat er eigenlijk schuil onder zo'n wandelende zwabber:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=257230
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wolbaal geknipt
Moderator: moderatorteam
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Aantal honden: 1
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: wolbaal geknipt
Altijd fijn als zo'n dodingstation ook de stambomen van de dieren bijhoudt. Is het niet gewoon een grote, witte, harige hond die gezien de afkomst (Hongarije) misschien wat hongaarse herdershondenbloed zou kunnen voeren? Maar voor hetzelfde geld is het een kruising van de lokale bobtail natuurlijk.
't Dier ziet er wel grappig uit zo en mijn beroepshart is natuurlijk benieuwd naar een voorfoto
't Dier ziet er wel grappig uit zo en mijn beroepshart is natuurlijk benieuwd naar een voorfoto
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Re: wolbaal geknipt
Het dappere dierenbevrijdingsfront waagde zich in het hol van de zombies"en zat toen in het dodenstation daar is ze uitgehaald, "
Ik ook, om te zien hoe komondor-achtig ze er toen eigenlijk uitzag.Rosita Compagner schreef:Is het niet gewoon een grote, witte, harige hond die gezien de afkomst (Hongarije) misschien wat hongaarse herdershondenbloed zou kunnen voeren? Maar voor hetzelfde geld is het een kruising van de lokale bobtail natuurlijk.
Wat ik als komondor ken is van tentoonstellingen, en die hebben zo'n vracht dreads dat er eigenlijk van alles onder kan zitten.
Ze doet mij ook een beetje denken aan de geschoren bobtails die je een jaar of 25 geleden vaker op straat zag dan nu.