Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ga er ook 1 halen; ze willen er nooit in, maar mocht het hier toch weer uitdraaien op nog warmere temperaturen wil ik een mogelijkheid hebben ze verplicht af te koelen dus ze erin te zetten.
Ik heb bij de action een grote gehaald, 2,40m, geen opblaasbad maar met een harde rand.
De afgelopen dagen al heel veel plezier van gehad en hij kostte maar €13,-
Joera schreef:Ik heb bij de action een grote gehaald, 2,40m, geen opblaasbad maar met een harde rand.
Heb je een foto? Want ik zit altijd zo met dat opblazen ;-(
Als dit een makkelijk systeem is, dan wil ik dat wel hebben, zeker voor die prijs.
Ik liet net de foto aan mijn man zien met de tekst "kijk schat, die ga ik morgen ook halen" zijn reactie............. "die hond"??
Die krijg je er zeker niet bij he?
Joera schreef:Ik heb bij de action een grote gehaald, 2,40m, geen opblaasbad maar met een harde rand.
Als dit een makkelijk systeem is, dan wil ik dat wel hebben, zeker voor die prijs.
Suzanne
Ik heb dezelfde in het klein (1.20) koste maar € 4,95.
Is aan het eind van de zomer gegarandeerd stuk .... maar dat mag voor dat geld.
OH, dat is beter, qua maat; dus dat is niet iets opblaasbaars Ennath?
WAar heb je die gekocht,ook bij de action?
Prijsverschil is tot daaraan toe maar het maatje is ook wel belangrijk.
Dan heb ik in ieder geval iets staan
Foto wordt alsnog op prijs gesteld
Suzanne
Ennath schreef:
Suzanne123 schreef:
Suzanne
Ik heb dezelfde in het klein (1.20) koste maar € 4,95.
Is aan het eind van de zomer gegarandeerd stuk .... maar dat mag voor dat geld.
Suzanne123 schreef:OH, dat is beter, qua maat; dus dat is niet iets opblaasbaars Ennath?
WAar heb je die gekocht,ook bij de action?
Prijsverschil is tot daaraan toe maar het maatje is ook wel belangrijk.
Dan heb ik in ieder geval iets staan
Foto wordt alsnog op prijs gesteld
Suzanne
Nee niet opblazen, het is er zo eentje met een stevige plastic rand die vanzelf blijft staan door de waterdruk. Komt ook bij de Action vandaan.
Foto heb ik niet, sorry.
Jacan schreef:Ik heb hem van de week ook opgehaald, maar de dames hier willen er niet in
Jayjay denkt dat ze het badje leeg moet drinken terwijl ik hem vul
hahaha dat ken ik dat dacht de buur bull ook dat is een grote drinkbak hahahaha
Graag gedaan allemaal, denk alleen wel dat jullie inmiddels moeten gaan rennen!
safari schreef:Ik liet net de foto aan mijn man zien met de tekst "kijk schat, die ga ik morgen ook halen" zijn reactie............. "die hond"??
Die krijg je er zeker niet bij he?
Ik ben bang van niet, dit zijn twee zeer exclusieve modellen
Jeffy schreef:Oh dat ziet er uit als een mooi maatje. Hoe groot is hij ongeveer? En is het met deksel zeg maar? Dat zou hier op het balkon ook wel passen misschien.
Ik ga even voor je meten... 70x70cm, als je een deksel wilt moet je er twee nemen
Die blauwe schelpen zijn trouwens 102x88cm zie ik op internet Suzanne (LongFields), dat scheelt inderdaad best veel maar zo voelt het helemaal niet aan met mijn formaat honden
Ik heb de schelp gekocht voor 15 euro bij de Praxis, beetje ruimer en ook gelijk een deksel, dus als je met zijn tweeen één koopt heb je beide een badje voor 7,50
YvetteJ schreef:Graag gedaan allemaal, denk alleen wel dat jullie inmiddels moeten gaan rennen!
Maar goed dat ik dat niet heb gedaan.
Was om 11:45 bij de Action en ze gingen ze net in de winkel zetten. De medewerker was nogal verbaasd dat ik speciaal voor die bak kwam..
Nu de honden nog er van overtuigen dat ze er in kunnen en dan lekker kunnen afkoelen..