Zal me even netjes voorstellen....Mijn naam is Anna en ben 49 jaar oud, getrouwd met Henk en wij hebben vier zonen, Marc van 22, Roy van 19, Chris van 16 en onze Benjamin Sem van 7.....Marc woont sinds kort op zich zelf maar de rest woont nog gezellig thuis!
We wonen in het noorden van Nederland, in Grijpskerk, dat ligt in Groningen, net tegen de Friese grens aan!
Mijn hobby's zijn Photoshoppen, computeren en lekker genieten van mijn gezin en de honden.
We hebben twee schatten van Chihuahua's, waar we allen ontzettend gek op zijn, het is echt een verrijking van ons gezin...en eind deze maand komt er nog een kleintje bij
Pixel is een rood/bruine kortharige Chihuahua teefje, zij is geboren op 13 juli 2009, ze is echt net een kwajongen, altijd ondernemend. Ook is ze heel sociaal, ze heeft hier thuis niet echt een voorkeur, ze vind iedereen even lief. Bij vreemden kijkt ze altijd wel even de kat uit de boom, maar daarna is het al snel goed. Andere honden vind ze ook heel leuk, waar ik wel heel blij om ben.
Zo ziet ze eruit...

Eye-fi is haar zusje, zij is een kortharige Black and Tan teefje, zij is geboren op 26 januari 2010, zij is veel rustiger in haar doen en laten, al kan ze ook best wel een krengetje zijn Ze is lang niet zo sociaal, ze heeft niets op met vreemden en ze trekt voornamelijk naar mij toe.
Nou gaat het de laatste tijd al wel een stuk beter, maar een allemansvriend zal het wel nooit worden.
Van andere honden moet ze dan ook niet veel hebben!
Zo ziet zij eruit....

Samen spelen vinden ze fantastisch, al komt daarbij het nodige gegrom aan te pas, ze laten zich dan beiden goed gelden!
En dit is ons nieuwe meisje...ze is geboren op 3 mei 2012 en ze is nu dus 6 weken...

De eerste kennismaking tussen Sem en Choice...

Ze is een langharig wildkleurig meisje, en ze is echt zo schattig!
Zal hier eerst even wat rondsnuffelen
Hoop hier veel plezier te beleven maar dat zal vast lukken!