Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hee

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Zowie1
nieuw lid
Mijn ras(sen): Berner sennen
Aantal honden: 1

Hee

Ongelezen bericht door Zowie1 »

Hee,

Ik heet nadine en ben 18. Ik ben aangemeld omdat ik wil weten waarom mijn berner sennen gek doet
Annedee
Erelid
Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk

Re: Hee

Ongelezen bericht door Annedee »

Welkom Nadine, misschien kun je wat meer over je hond vertellen. Hoe oud is hij/zij, hoelang heb je hem/haar al? en wat bedoel je met gek doen? Als er wat meer bekend is krijg je vast wel antwoorden hoor. :wink:
Zowie1
nieuw lid
Mijn ras(sen): Berner sennen

Ongelezen bericht door Zowie1 »

Mijn hond is een berner sennen van ras, en ze is vijf jaar oud. Het gek doen is, ze gromt als iemand haar wil aaien en soms haar tanden wil laten zien, eerst was dit tegen onbekende mensen maar nu ook bekend, ze heeft al 2x iemand gebeten. Ook, als er een andere hond komt gaat ze spelen en daarna naar een enige tijd pakt ze hem. Laatst was, het ook zo, wij aren op vakantie dus mijn oma had haar te logeren. En ze letten niet op haar, had ze de hond van mijn oma gegrepen, het scheelde niks of hij was er bijna niet meer. Dus wij zitten, echt momenteel met de handen in ons haar. En daarom ben ik aan het zoeken voor hulp
sen
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Mountain dogs

Ongelezen bericht door sen »

Zowie1 schreef:Mijn hond is een berner sennen van ras, en ze is vijf jaar oud. Het gek doen is, ze gromt als iemand haar wil aaien en soms haar tanden wil laten zien, eerst was dit tegen onbekende mensen maar nu ook bekend, ze heeft al 2x iemand gebeten. Ook, als er een andere hond komt gaat ze spelen en daarna naar een enige tijd pakt ze hem. Laatst was, het ook zo, wij aren op vakantie dus mijn oma had haar te logeren. En ze letten niet op haar, had ze de hond van mijn oma gegrepen, het scheelde niks of hij was er bijna niet meer. Dus wij zitten, echt momenteel met de handen in ons haar. En daarom ben ik aan het zoeken voor hulp

Welkom !
Kijk even op http://www.bernersennenhond.nl/medisch/ ... erner.html
Ik hoop niet dat t van toepassing is, maar doorgefokte teefjes van de boerderij kunnen problemen geven.
Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. —Greg King
SanBasTibo
Actief
Mijn ras(sen): Boomer kruising: Tibetaanse Terriër/Maltezer

Ongelezen bericht door SanBasTibo »

Afbeelding
Groet Sandra
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum, Nadine! :D

Ik zou je hond laten onderzoeken bij de dierenarts Misschien heeft ze wel ergens pijn wat haar agressiviteit zou kunnen verklaren.
Helaas staat de Berner Sennen niet erg bekend als zijnde een gezond ras. En gezien haar leeftijd, 5 jaar zou ze wellicht iets kunnen mankeren wat gezondheid betreft. Ik zou haar zeker een goed check-up laten geven door een dierenarts. Hopelijk is alles oke met haar en heeft dit een andere oorzaak
Sterkte!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

oeh dat is nogal wat.hopelijk krijg je hier de hulp die je zoekt
Ayronna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Ayronna »

Welkom!

Dat klinkt vrij heftig.. Succes met uit zoeken wat er aan de hand is!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”