Bij deze willen wij ons graag voorstellen!
Ik ben Ashley en ik woon samen met mijn man tussen Arnhem en Doetinchem in.
Je raad het al... Wij hebben 2 honden.
De eerste is amigo 3 jaar oud ,en een gezond gefokte kruising tussen een middenslag keeshond en een border collie.
Onze tweede hond is Kaycee van bijna 6 maand. zij is een echte volle middenslag keeshond en verantwoord en gezond gefokt uit een combinatie van 2 ouderhonden met stamboom. We waren al ruim 1 jaar op zoek naar een tweede hond en toen kwam Kaycee een herplaatser op ons pad. Zij woont dan ook pas 4 weken bij ons in huis.
Ik zelf ben al jaren bezig op het gebied van honden en heb hier ook enige training in gevolgd. Daarbij ben ik vaak op shows te vinden, en nog vaker op het trainingsveld met mijn honden (Op dit moment gehoorzaamheid met Kaycee en binnenkort met de behendigheid van Amigo , want hij is al afgestudeerd op het gebied "gehoorzaamheid"
Ik verdiep mij al lange tijd in het fokken van honden en op den duur hopen wij met Kaycee een gezond en verantwoord nestje te mogen ontvangen. Hierover hebben wij echt jaren nagedacht en alle redenen met elkaar afgewogen.
Verder hebben wij alle tijd voor de honden , want ik studeer op dit moment af in de sociale rechten en daarbij is mijn man gehele dagen aan huis.
Hopelijk kan ik hier nog meer bij leren en leuke ervaringen uitwisselen!