Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw forumlid stelt zich voor 5/12/2012
Moderator: moderatorteam
- doortje74
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Geen ras, mengeling: Amerikaanse Stafford, Amerikaanse Bulldog, Rottweiler en nog een paar grote honden.
- Aantal honden: 1
Nieuw forumlid stelt zich voor 5/12/2012
Hallo allemaal,
Sinds ruim 2 1/2 week hebben we een eindelijk pup in huis. Lange tijd lukte dit niet, maar nu hebben we er tijd voor. Een goede vriend had een nestje met 13 pups, waarvan we er 1 hebben uitgekozen, nou ja, ze koos ons uit. Een mooie redelijk rustige pup, die niet bang is voor het maken van contact. Dat deed ze dus ook gelijk met ons en later met onze 3 katten. Joop (Jopie) is een ras-loze hond, haar vader en moeder hebben ook verschillende voorouders. Er zit een beetje Americaanse Stafford, Americaanse Bulldog, Rottweiller en nog wat grote soorten in.
Het was even wennen voor ons allemaal, maar inmiddels is ze aardig geaccepteerd. Af en toe is ze naar de mening vd katten wat te speels en dat krijgt ze dan ook gelijk te horen en heel soms te voelen, maar dat gaat steeds beter.
Zoals gewoonlijk bij het bezoeken van een forum moet er eerst iets mis zijn, of wil je iets weten, ook ik heb me om die reden aangemeld. Gelukkig staan er veel berichten en ook leuke berichten op dit forum. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Doortje en Joop (Jopie)
Sinds ruim 2 1/2 week hebben we een eindelijk pup in huis. Lange tijd lukte dit niet, maar nu hebben we er tijd voor. Een goede vriend had een nestje met 13 pups, waarvan we er 1 hebben uitgekozen, nou ja, ze koos ons uit. Een mooie redelijk rustige pup, die niet bang is voor het maken van contact. Dat deed ze dus ook gelijk met ons en later met onze 3 katten. Joop (Jopie) is een ras-loze hond, haar vader en moeder hebben ook verschillende voorouders. Er zit een beetje Americaanse Stafford, Americaanse Bulldog, Rottweiller en nog wat grote soorten in.
Het was even wennen voor ons allemaal, maar inmiddels is ze aardig geaccepteerd. Af en toe is ze naar de mening vd katten wat te speels en dat krijgt ze dan ook gelijk te horen en heel soms te voelen, maar dat gaat steeds beter.
Zoals gewoonlijk bij het bezoeken van een forum moet er eerst iets mis zijn, of wil je iets weten, ook ik heb me om die reden aangemeld. Gelukkig staan er veel berichten en ook leuke berichten op dit forum. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Doortje en Joop (Jopie)
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Re: Nieuw forumlid stelt zich voor 5/12/2012
Welkom hier.
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Waarom in hemelsnaam zou je fokken met "wat grote honden" ?
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
welkom hier
altijd een goed teken als de pup de baas kiest 
- doortje74
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Geen ras, mengeling: Amerikaanse Stafford, Amerikaanse Bulldog, Rottweiler en nog een paar grote honden.
Geen idee, was een verrassings-nestje. De vader is een mengelmoes en de moeder ook. Die twee zijn sinds kort samen met een nestje als resultaat, was dus niet echt gepland, maar wel gewenst.Punzel schreef:Waarom in hemelsnaam zou je fokken met "wat grote honden" ?
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
Welkom
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- doortje74
- geregistreerd lid
Bedankt voor de welkomst woorden.