Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Terug van weggeweest

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Dog-out
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr
Aantal honden: 2

Terug van weggeweest

Ongelezen bericht door Dog-out »

Hoi hoi, daar ben ik weer! Een hele tijd minder actief geweest op forumgebied maar heb er nu weer zin in!
Ik heet nog steeds Lindy, ben inmiddels 38 jaar maar woon nog steeds in Frankrijk. Ben trots baasje van Noa, een Duitse dog van bijna 10 en Borr, een kruising Ier(?) van ruim 2. Verder heb ik nog een Gelderse merrie van bijna 31 en twee ezeltjes.
Eerder had ik ook nog een Hollandse herder (Djenko) en een gestroomde dog (Joy) maar die mogen het helaas niet meer meemaken.
Afbeelding
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Re: Terug van weggeweest

Ongelezen bericht door dogluna »

Welcom Back :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Welkom terug :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
[A]nneloes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door [A]nneloes »

Welkom terug!
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
Dog-out
Actief
een Borr

chrico schreef:Welkom terug :ok:
Heeee, jij nog steeds hier? En Dogluna ook! En allebei nog steeds DD's, leuk!!!
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Welkom terug!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sonj@ »

Welkom.
yukon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell
Teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door yukon »

Dog-out schreef:Hoi hoi, daar ben ik weer! Een hele tijd minder actief geweest op forumgebied maar heb er nu weer zin in!
Ik heet nog steeds Lindy, ben inmiddels 38 jaar maar woon nog steeds in Frankrijk. Ben trots baasje van Noa, een Duitse dog van bijna 10 en Borr, een kruising Ier(?) van ruim 2. Verder heb ik nog een Gelderse merrie van bijna 31 en twee ezeltjes.
Eerder had ik ook nog een Hollandse herder (Djenko) en een gestroomde dog (Joy) maar die mogen het helaas niet meer meemaken.
Hallo Dog-Out,
Wat leuk hier foto's van Borr voorbij te zien komen. Klein stukje gegroeid sinds dat hij bij ons uit het asiel is gekomen?
Ik neem in ieder geval aan dat het 'onze' Borr is, qua omschrijving kan het bijna niet anders.

Dikke knuffel voor Borr!
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!

Ongelezen bericht door semmyboy »

Welkom terug!
Ik ben benieuwd naar je paard!
Het gelderse paard is mijn lievelings ras onder de paarden.
Heb er 10 jaar op gereden! Een heerlijk ras!
Mooi gebouwde paarden, en een karakter wat precies bij me past!
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom terug.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Dog-out
Actief
een Borr

yukon schreef:
Dog-out schreef:Hoi hoi, daar ben ik weer! Een hele tijd minder actief geweest op forumgebied maar heb er nu weer zin in!
Hallo Dog-Out,
Wat leuk hier foto's van Borr voorbij te zien komen. Klein stukje gegroeid sinds dat hij bij ons uit het asiel is gekomen?
Ik neem in ieder geval aan dat het 'onze' Borr is, qua omschrijving kan het bijna niet anders.

Dikke knuffel voor Borr!
Hoi, ik weet niet wie van het asiel je bent, maar Borr komt inderdaad uit het asiel van Zeist. Hij is niet meer zoveel in de hoogte gegroeid sinds dat hij bij mij is. Wel wat gespierder geworden en kwa gedrag is hij zeker gegroeid. Borr is een geweldige hond en past perfect bij mij(n situatie)!
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier!
Dog-out
Actief
een Borr

semmyboy schreef:Welkom terug!
Ik ben benieuwd naar je paard!
Het gelderse paard is mijn lievelings ras onder de paarden.
Heb er 10 jaar op gereden! Een heerlijk ras!
Mooi gebouwde paarden, en een karakter wat precies bij me past!

Hier een plaatje van moeder en dochter, dochter heb ik niet meer want ik rij niet meer. Moeder mag bij mij van d'r welverdiende pensioen genieten.

Afbeelding
Afbeelding
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!

Ongelezen bericht door semmyboy »

Ahw wat een mooitjes!
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
yukon
Zeer actief
Teckel
Contacteer:

Dog-out schreef:
yukon schreef:
Hallo Dog-Out,

Dikke knuffel voor Borr!
Hoi, ik weet niet wie van het asiel je bent, maar Borr komt inderdaad uit het asiel van Zeist. Hij is niet meer zoveel in de hoogte gegroeid sinds dat hij bij mij is. Wel wat gespierder geworden en kwa gedrag is hij zeker gegroeid. Borr is een geweldige hond en past perfect bij mij(n situatie)!
Hoi, ik heb je toen niet persoonlijk gesproken. Maar wel de mails die je over Torr / Borr schreef gelezen.
En uiteraard herriner ik hem nog heel goed. Zal aan Lydia (die ken je vast nog wel) doorgeven dat het zo goed met Torr / Borr gaat.
Dog-out
Actief
een Borr

Borr heette bij jullie Bob, maar ik vond Borr leuker (is de naam van een reus in de Noorse mythologie) en bij een nieuw leven hoort een nieuwe naam. Ja, Lydia ken ik nog wel, heb op m'n laatste mailtje nog een reactie van haar gehad. Zeg haar maar dat het super gaat met Borr! Hij heeft de afgelopen week als therapiehond voor de hond van mijn tante gefungeerd. Haar hond is mishandeld geweest en heeft een jaar lang opgesloten gezeten in een donkere schuur. In het begin was ze superangstig en liep overal tegen aan. Daar is ze helemaal overheen gekomen maar ze had nog nooit met een andere hond gespeeld. Ook niet op behendigheid en de gehoorzaamheidscursussen die mijn tante met haar heeft gedaan. Ze wist gewoon niet hoe. Borr weet dat wel heel goed en heeft haar de hele week uitgedaagd totdat ze vanmorgen eraan toe gaf. Ze hebben wel 15 minuten met elkaar gespeeld en gerend en ze is helemaal uit d'r dak gegaan! Een enorme overwinning! Borr is echt supersociaal naar alle honden en ik zit eraan te denken om tijdelijk opvangadres voor honden te worden als Noa er niet meer is.
Afbeelding
yukon
Zeer actief
Teckel
Contacteer:

Dog-out schreef:Borr heette bij jullie Bob, maar ik vond Borr leuker (is de naam van een reus in de Noorse mythologie) en bij een nieuw leven hoort een nieuwe naam. Ja, Lydia ken ik nog wel, heb op m'n laatste mailtje nog een reactie van haar gehad. Zeg haar maar dat het super gaat met Borr! Hij heeft de afgelopen week als therapiehond voor de hond van mijn tante gefungeerd. Haar hond is mishandeld geweest en heeft een jaar lang opgesloten gezeten in een donkere schuur. In het begin was ze superangstig en liep overal tegen aan. Daar is ze helemaal overheen gekomen maar ze had nog nooit met een andere hond gespeeld. Ook niet op behendigheid en de gehoorzaamheidscursussen die mijn tante met haar heeft gedaan. Ze wist gewoon niet hoe. Borr weet dat wel heel goed en heeft haar de hele week uitgedaagd totdat ze vanmorgen eraan toe gaf. Ze hebben wel 15 minuten met elkaar gespeeld en gerend en ze is helemaal uit d'r dak gegaan! Een enorme overwinning! Borr is echt supersociaal naar alle honden en ik zit eraan te denken om tijdelijk opvangadres voor honden te worden als Noa er niet meer is.
Borr is daar inderdaad denk ik geschikt voor, kan hij al zijn goede maneren overbrengen en ook lekker veel energie kwijt.
Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders hadden we zo een opvanghond bij jullie neergezet!
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door KKiara »

Welkom terug
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”