Ik lees hier al een tijdje en zou het inmiddels ook leuk vinden om eens te kunnen reageren. Dus me aangemeld en ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Anja en ik woon met mijn man, drie kinderen en twee honden op een boerderij in de Zeeuwse polder.
Over de honden gaat het hier natuurlijk. Dat zijn Baggio en Tessie, twee (x) mechelse herders. Ik hoop dat Baggio in mei vijftien jaar mag worden. Baggio is mijn/ons alles. Ik heb hem van pup af aan, heb drie KNPV certificaten met hem gehaald en daarna is hij langzaam een super lieve gezins/boerderij hond geworden. Baggio heeft nog nooit een chagerijnige dag in zijn leven gekend. Is echt altijd vrolijk en vriendelijk. Zelfs nu hij echt oud aan het worden is blijft hij vrolijk met een tak of bal rondlopen. We zijn enorme bofkonten dat we zo'n fijne hond zo lang mogen hebben.

Maar ook Tessie is een heerlijke hond. Een vrolijke spring in 't veld van bijna twee (ook in mei). Ook zij is super lief en braaf. Kan het super met de kinderen vinden, loopt lekker los op het erf zonder er vandoor te gaan, kortom we hebben het ook met haar weer getroffen. Door tijdgebrek ben ik met haar niet meer aan het KNPV programma begonnen. Maar het begint toch wel weer te kriebelen om iets met haar te gaan doen. Binnenkort wil ik eens bij een hondenschool in de buurt gaan kijken of misschien behendigheid iets voor ons is. Maar voorlopig is ze dus nog ongediplomeerd

Ik hoop jullie zo een idee van mij en de honden te hebben gegeven.
Groeten, Anja