Iemand tips ? Heb al veel informatie opgezocht maar wellicht iemand met ervaring kan me beter informeren
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
lovewinnie
Even voorstellen
Hoi. Mijn naam is Sandra, verloofd met Ferdi en moeder van 2 jonge kinderen. wij zijn trotse eigenaar van een puppy genaamd Luna. Een Amerikaanse stafford geboren op 2 januari 2013. Vanaf 3 maart komt ze bij ons wonen en alles staat klaar. We wilde al erg lang een puppy en na het krijgen van 2 kinderen en die wat groter zijn ( worden dit jaar 4 en 6) en mijn zusje een mooi nestje had zijn we er voor gegaan.
Iemand tips ? Heb al veel informatie opgezocht maar wellicht iemand met ervaring kan me beter informeren
en wellicht opvoedtips geven
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
Re: Even voorstellen
Welkom hier!!!!
Wat heel erg belangrijk is voor pups is rust en slaap, net als bij baby's, leer je kinderen als je pup slaapt, dat ze haar met rust moeten laten!!!
Wat heel erg belangrijk is voor pups is rust en slaap, net als bij baby's, leer je kinderen als je pup slaapt, dat ze haar met rust moeten laten!!!

-
lovewinnie
We hebben speciaal voor de hond een hoekje met haar bench en haar eten. We hebben alles neergezet en bereiden de kinderen wat voor. We hebben ze verteld dat dit het hoekje van de hond is en de bench haar slaapkamer. Als Luna daar gaat liggen mogen ze daar niet komen en moeten ze haar met rust laten. Ik wil echt voor de Hond een plekje maken waar ze zich kan terug trekken als ze moe is of gewoon zomaar even net als wij naar onze slaapkamer gaan als we rust willen. Snachts zal het wel weer slapeloos worden maar na 2 kinderen die niet doorsliepen voor hun 2e jaar kan ik dat wel hebben. Verder hebben we een zeer grote tuin voor een tussenwoning midden in de stad namelijk 100m2. We willen hem 4 x per dag uitlaten waarvan 2 lange wandelingen en 2 kleintjes van 15 minuten. We zijn wel actieve mensen en met en droog weer veel in de bossen. Als pup zullen het mini wandelingen zijn maar we kijken vooruit. Net als kinderen zullen we vast momenten krijgen dat we denken waar zijn we aan begonnen
maar liefde maakt veel goed.
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Welkom hier.
Veel plezier met de kleine pup.
Veel plezier met de kleine pup.
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom! en veel plezier met jullie pup 
-
S@ndr@
- Zeer actief
geniet van je pup, weet dat alle pupjes scherpe tandjes hebben, en soms happen ( zo ontdekken ze de wereld, geen paniek) t gaat altijd weer over
.