Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slaapzakkies
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Slaapzakkies
Ohh ik denk dat Mika die ook geweldig vind! Ik ga eens snuffelen 
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Oh, ik vind het hartstikke leuk, maar denk dat Boris er helemaal kriegel van zou worden. Hij wil niks over zich heen
, enkel een kussen waar hij zijn kop op kan leggen. Maar daar blijft het dan ook bij.

-
lets have fun
Tops heeft groot gelijk. Ik zou er meteen zo'n kekke pyama bij doen, ook. 
- Gollum
- Zeer actief
haha bij Gol hoef ik er ook niet mee aan te komen, die vind dat veel te warm.Yai schreef:Oh, ik vind het hartstikke leuk, maar denk dat Boris er helemaal kriegel van zou worden. Hij wil niks over zich heen, enkel een kussen waar hij zijn kop op kan leggen. Maar daar blijft het dan ook bij.
- Gollum
- Zeer actief
Ja heerlijk, ik moet er altijd vreselijk om lachen hoe Mika loopt te tutten met dekentjes. Ze pakt een punt in haar bek en gaat dan aan de slag om een fijn nestje te maken. Maar het allerlekkerste is toch wel om toegedekt te wordenNanna schreef:Dat is juist het leuke van een hondje dat wèl verwend en aanbeden wil worden
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Haha ja Jules wil ook wel een slaapzak hebben. Die vrouw zit ook op het buitenlandse hondenforum, zie wat bekende koppies. 

- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
O wat leuk dat je bij Helma langs gaat! Doe haar de groeten van mij.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Heb je nog leuke foto's van Topsi in een dekentje gewikkeld, Nanna? Mijn vriend vindt dat namelijk heel erg leuk, sinds hij die foto heeft gezien, is ie Shelly steeds aan het toestoppen met dekentjes, haha, echt waar. Alleen is Shelly niet zo'n instophondje, die wriemelt zich snel weer los. Dan roept ie: ik wil ook een instophondje!
- M@scha
- Zeer actief
Fizgig schreef:Heb je nog leuke foto's van Topsi in een dekentje gewikkeld, Nanna? Mijn vriend vindt dat namelijk heel erg leuk, sinds hij die foto heeft gezien, is ie Shelly steeds aan het toestoppen met dekentjes, haha, echt waar. Alleen is Shelly niet zo'n instophondje, die wriemelt zich snel weer los. Dan roept ie: ik wil ook een instophondje!
staffordsecreetje kopen?

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Nee, ik wil Topsi wel! Maar ze heeft best een lief snuitje voor een secreetje.massam schreef:Fizgig schreef:Heb je nog leuke foto's van Topsi in een dekentje gewikkeld, Nanna? Mijn vriend vindt dat namelijk heel erg leuk, sinds hij die foto heeft gezien, is ie Shelly steeds aan het toestoppen met dekentjes, haha, echt waar. Alleen is Shelly niet zo'n instophondje, die wriemelt zich snel weer los. Dan roept ie: ik wil ook een instophondje!
staffordsecreetje kopen?
- M@scha
- Zeer actief
Fizgig schreef:Nee, ik wil Topsi wel! Maar ze heeft best een lief snuitje voor een secreetje.massam schreef:Fizgig schreef:Heb je nog leuke foto's van Topsi in een dekentje gewikkeld, Nanna? Mijn vriend vindt dat namelijk heel erg leuk, sinds hij die foto heeft gezien, is ie Shelly steeds aan het toestoppen met dekentjes, haha, echt waar. Alleen is Shelly niet zo'n instophondje, die wriemelt zich snel weer los. Dan roept ie: ik wil ook een instophondje!
staffordsecreetje kopen?
daarom is ze zo'n secreet.. ze krijgt alles voor elkaar met die ogen en snoet! topsi is idd errug leuk!
stof heb ik besteld, ben benieuwd!!

- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
oo, die wil Hazel ook
die ligt ook altijd zo graag ergens onder
ga gelijk ff voor stof kijken
ga gelijk ff voor stof kijken
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
wat leuk, ik heb voor Storm 6 jaar geleden 2 van die ligmatten gekocht. Worden super vaak gewassen en zien er nog steeds goed uit. Super sterk spul
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Stiekem ben ik dan ook wel eens jaloers op hondjes die verwend en aanbeden willen worden. Of uitgebreid geknuffeld. Beetje aaien is er bij Boris wel bij, maar voor de rest is het actie: apporteren, spelen, rennen, zwemmen. Niks dat gelig en geaai, zonde van de tijd.Nanna schreef:Dat is juist het leuke van een hondje dat wèl verwend en aanbeden wil worden

- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
Dat wilt een oud jack russelltje hier ook wel, ga eens even rondkijken op de site.
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- dagmar88
- Zeer actief
Yai schreef:Stiekem ben ik dan ook wel eens jaloers op hondjes die verwend en aanbeden willen worden. Of uitgebreid geknuffeld. Beetje aaien is er bij Boris wel bij, maar voor de rest is het actie: apporteren, spelen, rennen, zwemmen. Niks dat gelig en geaai, zonde van de tijd.Nanna schreef:Dat is juist het leuke van een hondje dat wèl verwend en aanbeden wil worden
De prinses moet vanaf de herfst ook maar zo'n ding; ben de halve winter dekens en dekbedden recht aan het leggen.
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
dagmar88 schreef:Yai schreef:Stiekem ben ik dan ook wel eens jaloers op hondjes die verwend en aanbeden willen worden. Of uitgebreid geknuffeld. Beetje aaien is er bij Boris wel bij, maar voor de rest is het actie: apporteren, spelen, rennen, zwemmen. Niks dat gelig en geaai, zonde van de tijd.Nanna schreef:Dat is juist het leuke van een hondje dat wèl verwend en aanbeden wil wordenIk heb het gewoon allebei.
De prinses moet vanaf de herfst ook maar zo'n ding; ben de halve winter dekens en dekbedden recht aan het leggen.
Dat was hier ook het geval en dan voor 3 van de 4 honden. Heb zelf slaapzakken gemaakt. En die worden zeker gewaardeerd!

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Hmmm, goed idee! Ik ga denk ik zelf even een keer aan de slag voor Jamie. Die vindt het ook echt heerlijk!!!
Yara niet, die zou, als ze wakker wordt, zich rotschrikken denk ik, haha. Zij ligt ook niet graag onder een deken ofzo.
Erop of tegenaan is goed genoeg voor het prinsesje
Yara niet, die zou, als ze wakker wordt, zich rotschrikken denk ik, haha. Zij ligt ook niet graag onder een deken ofzo.
Erop of tegenaan is goed genoeg voor het prinsesje

- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
vandaag 2 leuke stofjes gehaald, dus kan van het weekend aan de slag. Hazel heeft al proef gelegen op de stof en die viel iig al in de smaak.
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Eens kijken of het iets voor Goof is, die ligt zelfs met 30 graden nog onder een deken te koekeloeren. Het beest is niet wijs 
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Als ik die van mij nou kaal scheer dan mag ik ook wel slaapzakkies kopen vind ik.
Hier dus ook geen tuthondjes die ingestopt willen worden, zelfs in de winter niet..
Hier dus ook geen tuthondjes die ingestopt willen worden, zelfs in de winter niet..
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl