Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Webwinkel Zooplus

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

JLPaco
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Aantal honden: 1

Webwinkel Zooplus

Ongelezen bericht door JLPaco »

Hallo,

Een paar weken geleden heb ik het benchkussen 'White dogs' bij zooplus gekocht, zie foto:

Afbeelding

Het benchkussen was binnen een mum van tijd bedekt met scheuren aan de binnenkant van de hoes. Is 1x gewassen volgens wasvoorschriften en was daarna niet meer wat het zijn moest.

Daaropvolgend heb ik een mail gedaan naar zooplus, waar ik snel een antwoord op kreeg. Ik had foto's meegestuurd en om een restitutie van het volledige bedrag gevraagd.

Dit heb ik niet gehad, wel is er nu vandaag een nieuw benchkussen (hetzelfde kussen) geleverd. Ik ben benieuwd hoe lang deze gaat houden. Ik hoop dat de vorige gewoon een misproductie was, want het kussen op zich ziet er prima uit, de hond ligt er graag op en is vrij gemakkelijk schoon te maken. (minder makkelijk dan beschreven op de site, maar natuurlijk moeten ze het adverteren als een cillit bang reclame :lekkerpuh: )

Wat is jullie ervaring met bestellingen bij deze site? Welk materiaal had je besteld en wat was de levensduur hiervan?

Ben benieuwd naar jullie recensies :E:

Groetjes,

Joyce.
linn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collie (langhaar)

Re: Webwinkel Zooplus

Ongelezen bericht door linn »

Ik koop er eigenlijk alleen maar voer en daarover ben ik tevreden, snelle levering en met het spaarplan i.c.m. bulkbestelling scheelt het weer 10%.
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Prima website om voer te bestellen. Uitstekende korting en tot aan de voordeur geleverd. :ok:

Voor klachten hanteert Zooplus een zeer variabele protocol, en daar hou ik niet zo van.
JLPaco
Actief

Wilm@ schreef:Voor klachten hanteert Zooplus een zeer variabele protocol, en daar hou ik niet zo van.
De afhandeling zoals die bij mij is is inderdaad niet hoe het op de site beschreven staat, zou je kunnen specificeren waar het bij jou afweek?

De bestelling word inderdaad netjes voor de deur, en vlug afgeleverd. Maar toch heb ik dan graag een goed product wat geleverd wordt :D
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik heb er voor het eerst wat besteld deze week -een tuig voor jan- en dat is binnen een paar dagen geleverd.
er zat zelfs een gratis zakje hondenlekkertjes bij ;)
heb dan ook nog geen nare ervaringen met (de engelse) Zooplus.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
HTC-Fivel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door HTC-Fivel »

prima site met een prima afwikkeling van eventuele schade.

Ik had een waterfontein besteld voor de kat. Deze heeft het een paar weken gedaan. Het defect gemeld bij zooplus en opgestuurd ter reparatie. En netjes mijn geld teruggehad omdat reparatie niet mogelijk bleek.
Spelen - Opvoeden - Sporten

Luisteren = een goede gewoonte :)

http://www.htcfivel.nl/
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ik heb er al héél wat vandaan gehaald. Eén keer een miszending gehad met een aantal kattenbakken. Maar dat werd binnen korte tijd prima opgelost. Verder nooit problemen gehad.
JLPaco
Actief

@ Renee-uk, er zat inderdaad bij de eerste levering een zakje lekkers voor de hond bij, erg leuk! :)
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

Wij bestellen er ook veel, voer, gedroogd vlees, speelgoed, etc, maar eigenlijk nooit een miskoop gehad.
Ik let wel een beetje op het merk/de waarderingen die beschreven zijn als het om een wat grotere aankoop gaat.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik heb er regelmatig e.e.a. besteld ( waaronder 2 hondenmanden ) en geen problemen gehad.
Die manden vind ik echt een aanrader ( zijn dogobeds geloof ik ).
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Regelmatig bestel ik bij Zooplus en alleen maar goede ervaringen..
1x kreeg ik een bestelling van heel iemand anders en na dit gemeld en teruggestuurd te hebben, ontving ik mijn bestelling 2x.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ik bestel er best veel, maar wel op de duitse website (vaak goedkoper).
Nu een paar dagen deze binnen; lekker stevig en dik en ze knokken nog net niet om er te mogen liggen.

Afbeelding
Hailfall
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hailfall »

Wij kopen ook regelmatige dingen zoals speelgoed en snoepjes.. vooral de Hondenmuffins om zelf te maken vind Loki heerlijk dus die kopen we ook. Vind ze samen met Schecker echt hele goede webwinkel.
Afbeelding
Afbeelding
JLPaco
Actief

Ik hoop het, want het oogt als een prima kussen! Ondanks dat het een rauwdouwer is, zou het wel wat moeten kunnen hebben.
De recensies op de site waren dan ook goed, zeker iets waar ik ook naar gekeken heb.

Goed om te horen dat er dus niks mis is met het kussen op zich, ik hou deze in ieder geval even in het oog, en hoop dat deze het wel zal houden :)
Ayronna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Ayronna »

Hier ook al heel vaak besteld, nog nooit veel problemen gehad. Een keer een koeldeken besteld die kapot geleverd werd. Zelfde dag werd er nog een nieuwe verstuurd en de volgende dag had ik een nieuwe in huis. De oude hoefde ik niet terug te sturen. Daar heb ik een stuk ducttape overheen geplakt en nu heb ik er twee om te gebruiken.
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje

Ongelezen bericht door Nel »

Ik bestel er ook regelmatig, en heb nog nooit klachten gehad.

Ik hoop dat je nieuwe bestelling het langer volhoudt!!
AnjaR
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): x mechelseherder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door AnjaR »

Ik ben er sinds kort ook geregeld aan het bestellen en het bevalt prima. Maar ik heb nog geen klachten gehad (goed teken ;-) ), dus kan niet zeggen hoe ze daar op reageren. Hopelijk blijft dat ook nog een tijdje zo!
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ayronna schreef:Hier ook al heel vaak besteld, nog nooit veel problemen gehad. Een keer een koeldeken besteld die kapot geleverd werd. Zelfde dag werd er nog een nieuwe verstuurd en de volgende dag had ik een nieuwe in huis. De oude hoefde ik niet terug te sturen. Daar heb ik een stuk ducttape overheen geplakt en nu heb ik er twee om te gebruiken.

:mrgreen: Hier ook zo met dure ergonomische voerstandaards. Bij de eerste zaten geen bakken; maar ipv de bakken na te sturen kreeg ik een hele nieuwe. Voor de andere twee bakken gekocht voor geloof €4 en de honden en katten hebben er al weer jaren plezier van.

Jaren geleden ging het geregeld mis door slecht verpakken (missende of kapotte producten) maar de laatste twee jaar vind ik het erg netjes gaan :ok:
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

dagmar88 schreef:Ik bestel er best veel, maar wel op de duitse website (vaak goedkoper).
Nu een paar dagen deze binnen; lekker stevig en dik en ze knokken nog net niet om er te mogen liggen.

Afbeelding
Die kussens zien er lekker uit, zeg! Ik ga meteen eens kijken want Bo heeft iets nieuws nodig.

Verder heb ook ik goede ervaringen met Zooplus. Eén keer een verkeerde maat mand besteld, was daar tijdig bij en dat hebben ze keurig voor me opgelost.
dagmar88
Zeer actief

Esther12 schreef: Die kussens zien er lekker uit, zeg! Ik ga meteen eens kijken want Bo heeft iets nieuws nodig.
:ok: Vind hem in het echt mooier dan dat ik van de foto had verwacht. De rand is van een grove/sterke tweed achtige stof.
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik bestel er veel. Sommige dingen zijn wel duurder dan in de dierenwinkel/supermarkt, gewoon vergelijken en opletten. De kiloprijs checken ed. Ik heb er twee doginbed manden vandaan, heerlijke manden zijn dat en heel makkelijk schoon te maken. Wat wel prettig is met een paar dementerende katten die de mand wel eens aanzien voor de kattenbak, zucht.

Maar ze doen alles in belachelijk grote dozen en sowieso is inpakken niet hun sterkste kant. Blikken kattenvoer komen gedeukt aan ed. Of ze mieteren alles bij elkaar waardoor het beschadigt. Maar goed, ik kan ook niet meer zonder ze, haha. Ik koop er tegenwoordig ook stropallets voor in de toiletten van de konijnen, dat scheelt een boel luchtjes. En sjouwen van de winkel naar huis. Kattengrit koop ik er niet meer want verhoudingsgewijs is die duurder dan in de supermarkt. En kattenvoer, ze hebben ook bozita en dat zit in kartonnen pakjes, die komen wel onbeschadigd aan. Met de punten die je kunt sparen kan ik twee keer per jaar een gratis kattenbak krijgen, met 5 katten gooi ik regelmatig een kattenbak weg dus dat is erg prettig. Ze rammen vaak de deurtjes stuk bijvoorbeeld. En ze kunnen ziek worden van de bacteriën als je ze te lang gebruikt.
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Ik bestel er ook regelmatig (Duitse en Nederlandse site) en ben tevreden. Een keer een vrij duur tuigje voor Morris besteld wat een paar uur na mijn bestelling ineens in de aanbieding was (scheelde 10 euro). Mailtje eraan gewaagd en kreeg het tuigje netjes voor de aanbiedingsprijs. Dus ook nog geen klachten gehad over de service.
Sarah5
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle

Ongelezen bericht door Sarah5 »

Ik vind ze stom :pffff:

HAHAHA grapje natuurlijk :engel:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik heb er al best vaak besteld, veel speelgoed wat imo van goede kwaliteit is. Ook veel beloningsvoer daar gehaald, beloningstasjes, clickers, fluitjes, etc, allemaal fijn spul. Laatst ook een kunstleren hondenbed daar vandaan, B vindt 't een heel fijn ding :D
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Fizgig schreef:Kattengrit koop ik er niet meer want verhoudingsgewijs is die duurder dan in de supermarkt.

Ligt er aan wat je koopt. Ik heb de tigerino canada en dat blijft zo lang fris met dagelijks uitscheppen dat het een hele hoop scheelt.
Pipje
Actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pipje »

Ik heb er van de week voor het eerst iets besteld, oa een hondenmand maar ik schrok heel erg van de doos :O:
Mijn dochter van 12 kon er met gemak ik liggen :lol1: Even dacht ik een mand voor formaat deense dog te hebben ontvangen maar dat viel gelukkig mee. Mooie mand, mooie jachtlijn die in de plaatselijke winkel ruim 20 euro duurder was, tuigje voor in de auto en een snack voor Pip. En kinderen die veel plezier beleefden aan de verpakking. Goede eerste ervaring dus.
Fizgig
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Fizgig schreef:Kattengrit koop ik er niet meer want verhoudingsgewijs is die duurder dan in de supermarkt.

Ligt er aan wat je koopt. Ik heb de tigerino canada en dat blijft zo lang fris met dagelijks uitscheppen dat het een hele hoop scheelt.
Die heb ik ook gehad, was wel goed spul. Maar niet beter dan die van perfect van de dekamarkt. Die is ook klontvormend en kun je ook goed scheppen. Er zit alleen geen parfumluchtje aan maar ik word daar ook altijd een beetje misselijk van in combinatie met poeplucht. Volgens mij is die van de deka veel goedkoper. Maar het is wel lastig dat ze bij de ene de kiloprijs vermelden en bij de ander de literprijs. Lastig vergelijken dan.

Ik heb bij zooplus trouwens de litter champ gekocht, heb jij die ook? Wat een geweldige uitvinding zeg, je ruikt helemaal niks.
dagmar88
Zeer actief

Pipje schreef:Ik heb er van de week voor het eerst iets besteld, oa een hondenmand maar ik schrok heel erg van de doos :O:
Mijn dochter van 12 kon er met gemak ik liggen :lol1:

:mrgreen: Ik vind dat juist leuk. Zet ze altijd in de woonkamer; na twee dagen hebben de honden en katten ze helemaal stuk gespeeld.
Mijn kitten verstopt zich er in om er dan uit te vliegen wanneer er een hond langs komt lopen :LOL:
Charlie helpt zelfs met uitpakken om zo snel mogelijk die doos te krijgen.
Fizgig schreef: Ik heb bij zooplus trouwens de litter champ gekocht, heb jij die ook? Wat een geweldige uitvinding zeg, je ruikt helemaal niks.
:wink: Hier wordt alles iedere ochtend meteen uitgeschept, in een AH tas gedaan en de container in.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Hier ook goede ervaringen. Ik koop er voornamelijk brokken en gedroogde snackjes en soms bestel ik nog wat andere dingen mee.

De dozen zijn erg praktisch voor oud papier :-D
Fizgig
Zeer actief

Kells schreef:Ik bestel er zo ongeveer alles m.u.v. kattenbakvulling. Dat koop ik bij de Aldi.
Ow, hebben die ook klontvormende? Zo ja, hoeveel is die?

@dagmar, dan moet je elke dag een tasje van 10 cent weggooien, zonde toch? Bij de litterchamp heb je van die zakjes die aan de bak vastzitten, die kun je afscheuren zoals bij de groentenafdeling. Ik vind het ideaal, geen gedoe meer met drollen, hij staat direct naast de bakken en je kunt het schepje eraan ophangen. Het is nu een stuk minder onprettig klusje.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”