Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Vica
Voorstellen
Hallo ik ben Debbie,
Moeder van 2 kinderen van 3 en bijna 2 en sinds bijna een week de eigenaar van een kruising Amstaff/Engelse stafford van ruim 8 weken. Omdat ik nooit eerder zelf honden heb gehad (alleen bij mijn ouders altijd) vond ik het wel handig om mij aan te melden bij een forum om onbekende problemen te bespreken die ik wellicht tegen ga komen.
Moeder van 2 kinderen van 3 en bijna 2 en sinds bijna een week de eigenaar van een kruising Amstaff/Engelse stafford van ruim 8 weken. Omdat ik nooit eerder zelf honden heb gehad (alleen bij mijn ouders altijd) vond ik het wel handig om mij aan te melden bij een forum om onbekende problemen te bespreken die ik wellicht tegen ga komen.
- Petsigns
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom!
Ook ik heb nooit zelf een hond gehad, ook alleen bij mijn ouders. En woon nu te klein en zelf te druk om nu een hond te nemen. Dus ik kan je nog niet echt helpen. Maar er zijn genoeg leden, die dit wel kunnen.
Maar voor mij wel goed om je topics in de gaten te houden, voor de tijd dat ik wel een hond in huis kan nemen
Ook ik heb nooit zelf een hond gehad, ook alleen bij mijn ouders. En woon nu te klein en zelf te druk om nu een hond te nemen. Dus ik kan je nog niet echt helpen. Maar er zijn genoeg leden, die dit wel kunnen.
Maar voor mij wel goed om je topics in de gaten te houden, voor de tijd dat ik wel een hond in huis kan nemen
Waakbordje van je eigen hond en met eigen tekst? Ik kan deze voor je maken.

Mocht je meer willen weten, ga dan naar http://www.petsigns.nl

Mocht je meer willen weten, ga dan naar http://www.petsigns.nl
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- Aantal honden: 1

Neeltje
-
Vica
Ik heb een zwager en een vriendin die bekend zijn met deze rassen. Al heeft die vriendin een heel vriendelijke hond, maar echt strak gehouden wordt hij niet. De hond springt als een gek tegen iedereen aan enzo.
Mijn zwager is op dit moment op het gebied van de pup een hele goede hulp.
Mijn kids vinden het geweldig. Het is wel wennen hoor. Mijn zoontje is bijna 2 en die jongen kent geen angst. Als hij de kans krijgt gaat hij spelen met Bentley en dat heeft zo zijn gevolgen. Bentley speelt met zijn tandjes en het lijkt die kleine man van mij niks te deren. Je kan de nodige plekjes vinden op zijn armpjes door de tandjes. Gelukkig bijt hij niet door en er komt geen drupje bloed aan te pas, maar het is een punt van frustratie op dit moment.
Ik moet vooral mijn oh zo eigenwijze zoon leren dat honden geen speelgoed zijn haha. Komt vast goed, is alleen niet in een week geleerd.
Met mijn dochter gaat het perfect. Ze blijft op gepaste afstand, knuffelt enzo wel als hij rustig is maar tijdens de speelse buien blijft ze uit de buurt.
Nou heb ik ook echte buiten kinderen dus wandelen vinden ze heerlijk, zelfs in de regen haha.
Mijn zwager is op dit moment op het gebied van de pup een hele goede hulp.
Mijn kids vinden het geweldig. Het is wel wennen hoor. Mijn zoontje is bijna 2 en die jongen kent geen angst. Als hij de kans krijgt gaat hij spelen met Bentley en dat heeft zo zijn gevolgen. Bentley speelt met zijn tandjes en het lijkt die kleine man van mij niks te deren. Je kan de nodige plekjes vinden op zijn armpjes door de tandjes. Gelukkig bijt hij niet door en er komt geen drupje bloed aan te pas, maar het is een punt van frustratie op dit moment.
Ik moet vooral mijn oh zo eigenwijze zoon leren dat honden geen speelgoed zijn haha. Komt vast goed, is alleen niet in een week geleerd.
Met mijn dochter gaat het perfect. Ze blijft op gepaste afstand, knuffelt enzo wel als hij rustig is maar tijdens de speelse buien blijft ze uit de buurt.
Nou heb ik ook echte buiten kinderen dus wandelen vinden ze heerlijk, zelfs in de regen haha.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier!
In elk geval erg fijn dat je kinderen niet bang zijn
In elk geval erg fijn dat je kinderen niet bang zijn
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Welkom hier.
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
welkom op het HF ga je ook nog op puppycursus?
-
Vica
Dat wil ik echt heeeel graag. Ik heb alleen geen auto dus geen idee hoe ik er moet komen. Er zit er hier geeneen op loopafstand.Sarah5 schreef:welkom op het HF ga je ook nog op puppycursus?
- JLPaco
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Welkom! Wat heeft ie een leuk koppie
Puppycursus is echt wel een aanrader! Hoop voor je dat je het geregeld zult krijgen, en in de tussentijd.... vooral veel lezen hier, daar pik je veel van op
Puppycursus is echt wel een aanrader! Hoop voor je dat je het geregeld zult krijgen, en in de tussentijd.... vooral veel lezen hier, daar pik je veel van op