Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Gerry

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Gerry »

Hallo allemaal,

Nu alweer 5 jaar geleden heb ik 'de havanezer' ontdekt en mijn verliefdheid is nooit meer overgegaan. Ik had toen een 9-jarige fantastische golden retriever met de naam Max en ik moest er niet aan denken dat ik hem op een dag zou moeten missen en dan geen hondenkameraad(je) meer zou hebben. Het leek mij heel leuk om een kleinere hond in huis te halen, die lekker op schoot kon liggen en misschien ook een leuk vriendje voor Max zou zijn. Max was superlief, maar best wel lui en een actieve kleine hond erbij zou toch wel heel leuk zijn. Al speurend op het internet leek een havanezer of een coton de tuléar het meest bij mij te passen, dus ik heb een keurfokker van de Havanezer Club gevraagd of ik naar haar volwassen hondjes mocht komen kijken. Dat mocht en ik was op slag verliefd op het ras. Ook heb ik nog enkele shows bezocht en het was voor mij duidelijk: het moest een havanezer worden.
Dribbel is dus 5 jaar geleden als pupje bij ons gekomen en was meteen goede vriendjes met Max. Mijn verliefdheid op Dribbel werd steeds erger en misschien raad je het al: er moest en zou een tweede havanezer komen. Ik heb moeten praten als Brugman, maar uiteindelijk stemde mijn echtgenoot ermee in. Hij is ook een ontzettende hondenliefhebber, maar vond twee honden eigenlijk wel genoeg. We hebben nl. ook nog een poes, Saartje, die nu 10 jaar is. Twee jaar geleden mochten we pupje Tommy ophalen en daarmee was ons gezinnetje wel compleet. Tommy heeft een heel ander karaktertje dan Dribbel, maar ook op hem ben ik smoorverliefd. Binnenkort hoop ik een leuke foto te kunnen plaatsen; daar moet ik even hulptroepen voor inschakelen!

Dan nog even over Max: hij is helaas in februari 2012 overleden. Hij was toen 12 jaar. Wat een ontzettend groot verdriet. Op dat moment maakte het eigenlijk helemaal niets uit dat ik Dribbel en Tommy had, maar later gelukkig wel. Max was ook helemaal op. Hij kon op het laatst bijna niet meer lopen of staan en voor hem was het goed dat hij dat niet meer hoefde. Hij is 's nachts zelf ingeslapen. De hele familie heeft geweldige herinneringen aan Max en die voeren nu de boventoon.
Het is een lang verhaal geworden, dus ik stop er nu mee.

Groetjes,

Gerry
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yeufke »

Welkom. :D
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Petsigns
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Petsigns »

Welkom!

Elke keer als ik dit soort verhalen lees, krijg ik een brok in mijn keel en moet ik moeite doen om de waterlanders niet te laten stromen. Ik moet dan altijd weer denken aan onze Nuschka (Duitse Herder), die een paar maandjes terug is ingeslapen. Zij was ook helemaal op. Gelukkig wel 13 jaar geworden, dus toch een behoorlijke prestatie.
Waakbordje van je eigen hond en met eigen tekst? Ik kan deze voor je maken.

Afbeelding Afbeelding

Mocht je meer willen weten, ga dan naar http://www.petsigns.nl
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

Welkom Gerry, leuke hondjes Havanezertjes.
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sonj@ »

Welkom hier.
Gerry

Ongelezen bericht door Gerry »

Dank jullie wel!

Het is zó leuk om al jullie verhalen over jullie viervoeters te lezen. Daarom ben ik op dit forum gegaan.

Groetjes,

Gerry
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”