ik wil mij hier ff voorstellen.
Mijn naam is Liesbeth, getrouwd met Michael en samen hebben we een geweldige zoon, Lucas van 7 jaar.
Verder hebben wij een geweldige kat in huis: Roos... een geweldig beestje die lekker haar gang gaat en zich een koningin voelt...
Sinds 23 september zijn wij de trotse eigenaars van Jack, een 4-jarige Jack Russel met een geweldig lief karakter (hoezo bevooroordeeld?)
Jack komt uit het dierenasiel. Hij heeft daar 1 week gewoond en is daar geplaatst omdat zijn vorige eigenaren gingen scheiden en de vrouw fulltime moest gaan werken en ze het oneerlijk vond tegenover Jack om hem hele dagen alleen in huis te laten.
Door het dierenasiel zijn wij super goed begeleidt.
Onze leef- & woonsituatie is besproken... we hebben een kind, een kat, ik werk parttime en we wonen in een appartement... Ze stelden Jack voor... mijn 1e reactie: Een Jack Russel, nee dat nooit, die zijn toch druk...
Jack is een geweldige hond, is in huis rustig, slaapt veel (op de bank, op/in bed of in zijn mand) en buiten geniet hij van 't moment.
Jack is goed opgevoed qua basis... hij wacht bij het oversteken, loopt standaard links... daarnaast is hij nog steeds leerbaar.
Het enige nadeel is dat Jack niet kan loslopen... wij gaan wel eens naar een omheind hondenrenveld en dat gaat goed.
Wanneer Jack dan weer komt, ben ik natuurlijk superblij...
Via dit forum hoop ik dan ook tips en adviezen te krijgen hoe ik Jack hierin kan gaan trainen.