Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Michelle en ik heb samen met mijn vriend een Amerikaanse Stafford van ondertussen vier jaar oud. Hij is een herplaatser en is bij ons gekomen op bijna twee jarige leeftijd.
Eerst zat ik op een ander forum maar daar ben ik een soort van weggevlucht, niet dat ik daar vaak onenigheid had en ik deed zelfs nooit mee met heftige discussies, maar er werd de laatste tijd teveel door een tunnelvisie gekeken en soms werden hele topics op slot gezet om eigenlijk niks terwijl het best interessant was. Verder wil ik mij niet negatief uiten over dat forum, maar ik vind het jammer dat het zo gelopen is.
Vandaar dat ik mij hier heb aangemeld zodat ik toch weer wat kan lezen en leren van andermans verhalen en ervaringen en natuurlijk ook om af en toe zelf wat te delen.
Verder doe ik met Bink aan speuren (IPO richting), wij zijn nog beginners dus het stelt voorlopig nog niet veel voor
Tot zover een beetje over ons, helaas heb ik geen foto's van Bink op deze pc, maar dat komt van de week nog als ik er aan denk.
Groetjes!

[/url]