Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Margareth
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 1

voorstellen

Ongelezen bericht door Margareth »

Ik heet Margareth en ben bijna 50 jaar, heb na een aantal jaren meelezen toch maar eens opgegeven voor het hondenforum. Bij ons in huis wonen 3 honden: 2 Mechelaar reuen en 1 Hovawart reu. Ik train zelf met de Hovawart en één Mechelaar en mijn man heeft vroeger met de andere Mechelaar gewerkt en getraind.
Ik train IPO en reddingshond voor de sport. Heb reddingshonden training en wedstrijden ook al jaren gedaan met mijn Markiesje ( Lotje van de Toeverlaat ) en ben met haar vele malen naar het WK voor reddingshonden geweest en mag zeggen niet onverdienstelijk ( 1 x 5e en 1 x 2e geworden in het RH speuren )
Afbeelding
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Welkom, een oude bekende :engel:
Jan
Afbeelding
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier! Wat een mooie hond, in je avatar :ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
[A]nneloes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door [A]nneloes »

Welkom op het forum :)
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Welkom hier!!
Margareth
Vaste gebruiker

Dank jullie wel allemaal.
Afbeelding
Vicks
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Tricolor Cavalier King Charles Spaniel en Chocolade Labrador

Ongelezen bericht door Vicks »

Margareth schreef:Ik heet Margareth en ben bijna 50 jaar, heb na een aantal jaren meelezen toch maar eens opgegeven voor het hondenforum. Bij ons in huis wonen 3 honden: 2 Mechelaar reuen en 1 Hovawart reu. Ik train zelf met de Hovawart en één Mechelaar en mijn man heeft vroeger met de andere Mechelaar gewerkt en getraind.
Ik train IPO en reddingshond voor de sport. Heb reddingshonden training en wedstrijden ook al jaren gedaan met mijn Markiesje ( Lotje van de Toeverlaat ) en ben met haar vele malen naar het WK voor reddingshonden geweest en mag zeggen niet onverdienstelijk ( 1 x 5e en 1 x 2e geworden in het RH speuren )
Welkom!
Hoe super dat ik dit effe lees, zo tof dat je zelf je hond traint als reddingshond!! En zo'n schatje zeg op de foto! :mrgreen:
Wij hebben een labrador van 1.5j en we zouden haar graag een doel geven en haar als reddingshond trainen. Mijn vraag was: hoe begin je hieraan? Zelf trainen in de bossen bv of is er ergens een club(in Belgie dan wel) waar we dit kunnen aanleren? Want haar neus volgt ze graag dus het zou zeker goed zijn voor haar. Of zijn er boeken die ik kan lezen?
Afbeelding

Holly en Maggy
www.huizezwerfhond.nl
nelleke
Zeer actief
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater

Ongelezen bericht door nelleke »

Welkom Margareth, mooie hond en lekker bezig met hem.
Afbeelding
Neeltje
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Vicks schreef:
Margareth schreef:Ik heet Margareth en ben bijna 50 jaar, heb na een aantal jaren meelezen toch maar eens opgegeven voor het hondenforum. Bij ons in huis wonen 3 honden: 2 Mechelaar reuen en 1 Hovawart reu. Ik train zelf met de Hovawart en één Mechelaar en mijn man heeft vroeger met de andere Mechelaar gewerkt en getraind.
Welkom!
Hoe super dat ik dit effe lees, zo tof dat je zelf je hond traint als reddingshond!! En zo'n schatje zeg op de foto! :mrgreen:
Wij hebben een labrador van 1.5j en we zouden haar graag een doel geven en haar als reddingshond trainen. Mijn vraag was: hoe begin je hieraan? Zelf trainen in de bossen bv of is er ergens een club(in Belgie dan wel) waar we dit kunnen aanleren? Want haar neus volgt ze graag dus het zou zeker goed zijn voor haar. Of zijn er boeken die ik kan lezen?
Nooit zelf doen maar naar een club heen gaan bijvoorbeeld:http://www.esardogs.be/

Jan
Jan
Afbeelding
Margareth
Vaste gebruiker

Inderdaad zelf een reddingshond trainen is niet mogelijk. De hond moet namelijk naar andere mensen gaan zoeken. Ik zou inderdaad een club gaan zoeken. Ik zelf doe het reddingshonden trainen als sport dus niet met doel om ergens ingezet te gaan worden. We halen diploma's en doen wedstrijden en er zijn zelfs WK's.
Afbeelding
Vicks
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Tricolor Cavalier King Charles Spaniel en Chocolade Labrador

Ongelezen bericht door Vicks »

Margareth schreef:Inderdaad zelf een reddingshond trainen is niet mogelijk. De hond moet namelijk naar andere mensen gaan zoeken. Ik zou inderdaad een club gaan zoeken. Ik zelf doe het reddingshonden trainen als sport dus niet met doel om ergens ingezet te gaan worden. We halen diploma's en doen wedstrijden en er zijn zelfs WK's.
OK thanks voor de tips.
Succes nog :)
Afbeelding

Holly en Maggy
www.huizezwerfhond.nl
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”