Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Brammetje75

Hoi

Ongelezen bericht door Brammetje75 »

Hoi, ik ben Bram, ga binnenkort samenwonen met mijn vriendin die een hondje heeft. Helaas ben ik zelf niet dol op honden, nooit honden gehad ook maar het komt met het pakketje zullen we maar zeggen. Verder is de hond niet zo gek op mij, hapt en gromt en volgens mijn vriendin ligt dat aan mij.
Ik heb me hier aangemeld om wat meer over honden te leren want mijn vriendin zegt onbekend maakt onbemind en daar zal wel een kern van waarheid inzitten.
groeten van Bram
Muk

Re: Hoi

Ongelezen bericht door Muk »

Brammetje75 schreef:Hoi, ik ben Bram, ga binnenkort samenwonen met mijn vriendin die een hondje heeft. Helaas ben ik zelf niet dol op honden, nooit honden gehad ook maar het komt met het pakketje zullen we maar zeggen. Verder is de hond niet zo gek op mij, hapt en gromt en volgens mijn vriendin ligt dat aan mij.
Ik heb me hier aangemeld om wat meer over honden te leren want mijn vriendin zegt onbekend maakt onbemind en daar zal wel een kern van waarheid inzitten.
groeten van Bram
Welkom Bram

Dat je niet van honden houdt is geen schande, dat hoeft ook helemaal niet. Een hond voelt dat echter wel feilloos aan. Dat wil nog niet zeggen dat grommen en happen mogen, je vriendin zal wat dat betreft haar hond toch moeten opvoeden. De hond hoeft je niet leuk te gaan vinden (al zou dat wel mooi meegenomen zijn), maar hij moet zich wel gedragen.

Het siert je wel dat je de moeite neemt om je je te verdiepen in het fenomeen hond. :ok:
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier!
Sarah5
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sarah5 »

Welkom Bram. Wat goed dat je de tijd en de moeite neemt om je te verdiepen in honden en qua opvoeden sluit ik me bij Muk aan!
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”