Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2228 ... ood__.html
Meer informatie over het incident in het engels.
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/bl ... es-3132793
Moderator: moderatorteam

leuk zo'n ''nanny'' dogNanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs
Nou dit dus.sbientje schreef:hoe in godsnaam kan de hond boven bij de baby komen, als je zelf beneden zit.. onbegrijpelijk vind ik dat

Nou ja dat snap ik wel, Elmo ligt ook wel eens boven te meuren op ons bed. Terwijl Joann in haar ledikantje ligt te slapen.thom schreef:Nou dit dus.sbientje schreef:hoe in godsnaam kan de hond boven bij de baby komen, als je zelf beneden zit.. onbegrijpelijk vind ik dat
ja.. vandaar dat er nieuwsberichten van over de hele wereld bij gehaald moeten worden om een punt te maken..Marco88 schreef:tja pitbull terriërs hebben al een reputatie, wordt alleen maar erger op deze manier.

Marco88 schreef:leuk zo'n ''nanny'' dogNanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs
Ik vind zulke honden niks ''nanny'' hebben.
Een sint-bernard met een roze muts, natuurlijk. Heb je Peter Pan niet gezien?dagmar88 schreef:Marco88 schreef:leuk zo'n ''nanny'' dogNanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs
Welke wel dan?
kipo schreef: Een sint-bernard met een roze muts, natuurlijk. Heb je Peter Pan niet gezien?
geen enkele.dagmar88 schreef:Marco88 schreef:leuk zo'n ''nanny'' dogNanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs
Welke wel dan?
Marco88 schreef:geen enkele.dagmar88 schreef:Marco88 schreef:leuk zo'n ''nanny'' dogNanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs
Welke wel dan?
Helaas wel ja..Nanna schreef:Als geen enkele hond nanny-kwaliteiten heeft, moet je het ze ook niet gaan toedichtendagmar88 schreef:Marco88 schreef: geen enkele.zeg dat dan.
![]()
Zéker niet als keer op keer blijkt dat het juist met dit type hond dodelijk afloopt als het op incidenten met kinderen aankomt.
In het begin deed ik het ook nietInge O schreef:vind ik nooit een goed idee, ook niet in het geval van 'brave elmo's'.Elmo/maureen schreef:Nou ja dat snap ik wel, Elmo ligt ook wel eens boven te meuren op ons bed. Terwijl Joann in haar ledikantje ligt te slapen.thom schreef:Nou dit dus.sbientje schreef:hoe in godsnaam kan de hond boven bij de baby komen, als je zelf beneden zit.. onbegrijpelijk vind ik dat
Triest dat dit gebeurd is
Hij hoeft het natuurlijk ook maar 1 keer te doen.Elmo/maureen schreef:
In het begin deed ik het ook nietMaar het enige wat hij doet is slapen. En als hij uitgeslapen is, komt hij naar beneden. Nog nooit is hij bij haar op de kamer geweest als ze begon te huilen o.i.d
hond in openingspost heeft al een verledenmaart schreef:Hij hoeft het natuurlijk ook maar 1 keer te doen.Elmo/maureen schreef:
In het begin deed ik het ook nietMaar het enige wat hij doet is slapen. En als hij uitgeslapen is, komt hij naar beneden. Nog nooit is hij bij haar op de kamer geweest als ze begon te huilen o.i.d
De hond in de openingspost zal vast ook al niet de eerdere broertjes en zusjes van het kind opgepeuzeld hebben.
Het was vast geen Stafford of Pitbull met stamboom dus was het inderdaad geen nanny dog.Nanna schreef:Gezellig weer, toestanden met de nanny-dogs

Lees nou eens wat ik zeg voordat je reageert.Marco88 schreef:stamboom is ook geen garantie voor gedrag

Mauler, Devil, Killah, demon, destroyer, biter, widowmaker, mr.beanNanna schreef:Gekocht als piemelverlengerMarco88 schreef:
''Pictured: Banned dog which mauled baby Ava-Jayne Corless to death and was called KILLER''
Wat een toepasselijke naam had die hond ''killer''. Nou, die piemel kan weer de hoogte in want er zal een nieuwe koter gefabriekt moeten worden.
Ben benieuwd hoe het volgende vechtmormel heet dat dat kind dan weer te lijf kan. Mauler?
Nou wat een lol. Maakt het wat uit?kaatje888 schreef:Wat een goede experts.
Als dat een echte pitbull is, zijn mijn 2 hondjes chihuahua`s
Ja eigenlijk wel.Jaap* schreef:Nou wat een lol. Maakt het wat uit?kaatje888 schreef:Wat een goede experts.
Als dat een echte pitbull is, zijn mijn 2 hondjes chihuahua`s