Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hallo allemaal!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Christina 1
nieuw lid
Mijn ras(sen): chihuahua
Aantal honden: 4

hallo allemaal!

Ongelezen bericht door Christina 1 »

Ik ben Christina en heb 4 chihuahua's 2 volwassen meiden , een van bijna drie een van drie jaar. met mydo de oudste heb ik altijd nestje gewild ze is goed gezond ect.. Dus heb bij de fokker goed mannetje gezocht en die heeft haar gedekt. ( ik woon trouwens in spanje!) De puppies zijn niet bedoeld voor verkoop en is eenmalig. met drie weken heb ik netjes een echo laten maken en ze was zwanger maar trieste was dat dierenarts zei is maar een pup levend rest zie ik drie lege zakjes.. Denk nau we zien wel met de rontgen.
6 dagen voor de bevalling is de rontgen gemaakt en daar was zowaar een tweede pup op te zien maar twee keer zo klein, beide dierenartsen van die praktijk zeiden die kleien haalt het niet word dood geboren of gaat net na bevalling dood.
Hij is idd superklein bij de geboorte 50 gram en de grote 90 gram Tot overmaat van ramp heeft moeder geen melk dus moest gaan flessen en dat doe ik nog steeds. Ukkie zo heet de kleine is inmiddels 61 gram (zijn 6 dagen oud nu) enBandu is nu 98 gram. Ik fles nog steeds want moeder heeft geen genoeg melk en te kleine tepels.
Ik geef ze fles zo vaak ze willen en dat is toch nog wel elke ander half uur soms twee en snachts om te twee uur eerst ook elke anderhalf (ja ik ben moe slaap gemiddels 4 uur per dag maar is me waard) Ze zijn levendig piepen hard als ze honger hebben en hoop echt dat Ukkie het gaat redden.
dan hebben jullie beetje id wie ik ben beide puppys blijven bij mij wonen.

Afbeelding
Goliat
Vaste gebruiker

Re: hallo allemaal!

Ongelezen bericht door Goliat »

Christina wat een lieve foto, en wat een zorg dan ineens he met die kleintjes..... Ik heb ook een nestje gehad met 11 pups nu alweer bijna 8 jaar geleden. Het is heel veel zorg maar het is het allemaal waard. Wat leuk dat de pups bij je blijven! Ik ga hard duimen dat Ukkie het gaat redden!
Mikey-JR
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër en een Roemeense asèmmèr :P
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mikey-JR »

Welkom! En ik duim voor je mee :)
Groetjes Miranda

Afbeelding
Every once in a while a dog enters your life and changes everything :love:
Christina 1
nieuw lid

Ahh lief dank jullie wel! ja ik heb nu al zo een band met die kleintjes en ik heb de ruimte(heb je al snel met chihuahua tuurlijk) dus ze mogen beiden lekker blijven:) Eerts zou ik er mischien een naar mijn dochter in nederland doen, maar in overleg met haar snapt ze dat ik ze graag beide wil houden, en niets is zeker over Ukkie met zijn nu 63 gram. maar dat geld voor alle jonge puppys zo kwetsbaar.
Ik zal over week nieuwe foto zetten hoe ze dan zijn ja hoop mee gemaakt afgelopen week met die kleintjes en ja ik ben super moe maar echt doe het met liefde!.
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier!
Hopelijk redden ze het allebei, wat klein zeg..
Christina 1
nieuw lid

ja veels te klein! ,maar goed ze groeien gelukkig de tweede Ukkie was al opgeven door twee dierenartsen was ook zo primatuur bij geboorte bijna geen haartjes! Die heeft die nu wel!Maar ze groeien niet super hard maar groeien das belangrijkste. ben op dag 8 nu :)
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Welkom hier.
Duimen dat ze het allebei halen!
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door semmyboy »

Wat schattig! Leuk dat je ze behoud! Zo zie je ze opgroeien en weet je zeker dat ze het goed hebben.
Geweldig! Veel plezier met je pups!
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”