Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen...

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Kita384

Even voorstellen...

Ongelezen bericht door Kita384 »

Hoi, mijn naam is Nicky, 35 jr en heb een zusje die een Spaanse zwerver heeft geadopteerd 5,5 jaar geleden. Max is een super lieve, leuke en enthousiaste kruising Podenco en waarschijnlijk iets van een Staffordje. Helaas is het wel een hond met een gebruiksaanwijzing, dit is ook een van de redenen dat ik me heb aangemeld voor dit forum.

Door omstandigheden heb ik Max meerdere keren voor ong. 1,5 maand in huis gehad, maar ik kan ivm werk dit niet blijven doen.
Ik wil eventueel via dit forum proberen een tijdelijk dan wel een definitief huis voor hem te vinden maar door de lijst met "dingetjes" kan deze hond absoluut niet zomaar met de eerste de beste worden meegegeven en een asiel is helemaal geen optie (is supergevoelig voor "prikkels" en zou een springende en loeiende jojo worden daar).

Aangezien wij van huis uit in principe nooit dieren wegdoen, zou ik ook niet weten waar eventueel te moeten beginnen met zoeken voor een tijdelijk of definitieve opvang/huis...

Ik begrijp dat dat dit forum hier in principe niet voor is, maar als iemand mij tips of iets kan aanreiken, heel graag...

Met vriendelijke groet,

Nicky en Max
Diesel en Loek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond
Aantal honden: 2

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door Diesel en Loek »

Welkom hier. Ik hoop dat er bruikbare tips komen

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Kita384

Ongelezen bericht door Kita384 »

Dank je wel! Ik ben al druk aan het lezen geslagen in verschillende topics en hoop hier nog verschillende tips en trucs op te doen om bepaald (negatief) gedrag te corrigeren en kijken hoe andere mensen met verschillende problemen omgaan. Ik hoop veel info op te doen!!
Suzie
Actief
Mijn ras(sen): 1 mopshond en 1 Amerikaanse Stafford Terriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Suzie »

Welkom en succes!
Afbeelding
Bulletje en Suzie
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”