Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben Tamara, 22 jaar en ben woonachtig in Rotterdam. Ik woo samen met mijn vriend en Britse Korthaar kat: Brammetje (een echter terrorisatie)
Op 2 april is onze Blauwe Cane Corso Reu geboren uit de combinatie Balou x Mido Dei Paesi.
28 mei is het dan zover en mag ik hem ophalen!
Helaas lukt het mij niet nu een foto toe te voegen zodra ik thuis ben voeg ik een foto toe !
Ik zou het leuk vinden om tips te krijgen, en eventuele ervaringen met het ras te delen!
Groetjes Tamara.
Live the life you want, because when you let another person decide your steps, you might choose the wrong way.
Bedankt allemaal voor het welkom heten!
Hebben jullie ook CCs? Lijkt me leuk om meer op de hoogte te raken, in mijn omgeving Rotterdam Zuid zie je ze vrij weinig...
En veel van mijn kennissen en vrienden kennen het ras uberhaupt niet.
Live the life you want, because when you let another person decide your steps, you might choose the wrong way.
dank je wel, hier ook weinig CC tjes hoor in de omgeving, maar dat geeft niet, ik heb de meeste contacten via het CC forum en zo ben ik ook aan mijn Cane Corso gekomen, via het forum
wat een heerlijk droppie, heb je je wel aangemeld voor de vaste gebruikers groep? t kan even duren hoor .......... maar t komt eigenlijk altijd goed en anders even een mailtje eraan wagen
S@ndr@ schreef:wat een heerlijk droppie, heb je je wel aangemeld voor de vaste gebruikers groep? t kan even duren hoor .......... maar t komt eigenlijk altijd goed en anders even een mailtje eraan wagen
Ja het is echt een heerlijk ding, was ook echt de enige die met bijna drie weekjes naar me toe kwam (lopen was nog oh zo moeizaam, oogjes net open) maar liefde op het eerste gezicht..
Zodra ik geaccepteerd word zal ik daar ook meer foto's toevoegen vanaf zijn geboorte.. alleen het wachten duurt oh zo lang..
Tamara_010 schreef:Mieke-Bo: dankjewel!!! ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik geaccepteerd ben met een forum!
Zamunda: wat een gave verschijning, hele aparte combi maar vind hem echt stoer!!!!
Pas op, het werkt hier verslavend
Haha niet erg hoor, vind het alleen maar leuk net als ervaringen lezen van alle hondeneigenaren. en hun belevenissen, heerlijk want de liefde van een hond is onvoorwaardelijk! Wat voor hondje heb jij?
Mijn prinsje vandaag met 6 weken en 2 dagen. Het is nog onzeker of zijn ogen blauw blijven of wegtrekken. Morgen word hij uiteindelijk gechipt op mijn naam en dan nog iets minder dan 2 weken..
Het wachten word met de dag moeilijker en zeker als je dit koppie ziet
Tamara_010 schreef: Mijn prinsje vandaag met 6 weken en 2 dagen. Het is nog onzeker of zijn ogen blauw blijven of wegtrekken. Morgen word hij uiteindelijk gechipt op mijn naam en dan nog iets minder dan 2 weken..
Het wachten word met de dag moeilijker en zeker als je dit koppie ziet
Die ogen blijven niet blauw hoor, en moeten het liefst zo donker mogelijk zijn, maar of dat wel of niet zo is ze blijven lief hoor
die ogen blijven idd niet blauw, maar grijze CC`s hebben geen zwart pigment dus ze zullen ook niet heel donker worden
maar mooie lichte ogen is niets mis mee hoor, al zeg ik t zelf