Nou hij speelt al veel overdag,ook buiten (meestal lopen mijn ouders ruim een half uur tot een uur,tot die moe is in ieder geval),maar slapen doet die ook veel,meestal word die zo hysterisch na de één na laatste wandeling (ook ruim 30 minuten of langer en buiten gespeeld,meestal word die moe na 30 minuten en gaan mijn ouders naar huis,terwijl de pup ligt te slapen op schoot bij mijn moeder),maar dan nog .. dan komt die thuis en dan is die spontaan niet moe weer

Tevens heb ik van mijn vader gehoord dat deze pup de baas is over herdershonden (volwassen herdershonden .. Sydney loopt gewoon op een herdershond af,geeft een kef en die herdershond ligt op de grond

) Volgens mij heeft hij een sterke Chihuahua karakter haha
Nou ja de bank mag die slopen,die is toch oud .. maar dat doet die juist niet .. ondanks AU roepen,van ons af zetten blijft die doorgaan,daarom zetten we hem in zijn bench voor 3 minuten en dan is die meestal rustiger ..
Sydney is gekomen voor mijn vader,die kon het gemis van onze vorige hond niet aan,maar sowieso is iedereen de baas over hem en we (ik meegerekend) gebruiken dezelfde technieken.
Het lijkt er inderdaad op dat die een soort verlatingsangst heeft,gek genoeg reageerd die verbazingwekkend goed op negering,dan huilt die minder en ligt die ook meer te slapen ..
Ja dat weet ik,we geven hem ook pens,maar die moeten we altijd iets kleiner maken,want meneer heeft een handje van om te schrokken en heeft al eens een hele lap pens naar binnen gewerkt zonder kauwen

En van die kauwballetjes van de Action en hij heeft een speciale kauwring.