Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
b3rb3r

Voorstellen

Ongelezen bericht door b3rb3r »

Hallo allemaal,

Sinds de vakantie heb ik een klein hondje van ongeveer een jaar en 2 maanden oud: Joppe. Ik heb bewust gekozen om niet voor een pup te gaan en een iets ouder hondje een nieuw huisje te bieden. Joppe komt uit een gezin waar weinig aandacht aan hem werd besteed. De mensen konden mij weinig vertellen, en waren hem liever kwijt dan rijk. Hij was smerig, en zat onder de vlooien. Qua karakter was het een buitengewoon lief hondje en er was meteen een klik. Natuurlijk wel gelijk door de dierenarts laten checken: hij is helemaal gezond, gechipt en opnieuw geënt. Toch kun je ook merken dat Joppe geen enkele vorm van leiding heeft gehad in zijn leven, van een aantal dingen zou ik nog willen leren hoe ik ermee om moet gaan, vandaar ook mijn aanmelding bij dit forum!

Groetjes,
Berber

Afbeelding
Dinos

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Dinos »

Welkom, komt helemaal goed hoor ,geduld liefde en vertrouwen zijn sleutelwoorden
carina58
Actief
Mijn ras(sen): Gordon Setter
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door carina58 »

Wat een lieverd zo te zien.

Als ik jou was ging ik gelijk op een hondencursus. Leuk voor de hond maar ook voor jou.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dee »

Wat een leuke naam, Joppe! En ook een leukerd om te zien.
Welkom, hoop dat je je antwoorden kan vinden hier.
b3rb3r

Ongelezen bericht door b3rb3r »

Bedankt voor de reacties allemaal! ik zit er inderdaad over te denken om met hem op cursus te gaan..maar woon helaas in een gat in friesland en mag op het moment even niet autorijden door medicatie...maar over een poosje zeker doen!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”