Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
josefien
even voorstellen
hoi . ik stel me even voor . ik ben josefien en heb 2 honden . een dominante yorkshire terrier genaamd Rex van 10 jaar oud en een maltezer shitzu van 13 weken genaamd Xito . het is wel weer even wennen een nieuwe pup in huis maar het is een erg lief teefje . wel krijgt ze regelmatig op de donder van de york maar mij is gezegt dat ik me daar niet al te druk om moet maken . dus zolang t binnen de perken blijft zie ik t aan . alle tips om t beestje snel zindelijk te krijgen zijn welkom . ze ligt snachts in een benchje die ik kleiner heb gemaakt met een kussen . op deze manier blijft ze snacht on ieder geval droog . alleen overdag moet ik bijna elk half uur met haar naar buiten . is dit normaal ??
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
- Aantal honden: 1
Re: even voorstellen
welkom hier.
laat je haar de hele nacht in de bench? zonder uitgelaten te worden?
laat je haar de hele nacht in de bench? zonder uitgelaten te worden?
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
-
Lemuria
Re: even voorstellen
Je bent al goed op weg. Als een pup 's nachts droog kán blijven, zou ik haar er ook niet uitlaten hoor, tenzij ik gepiep/onrust zou horen. Elk half uur eruit is wel vrij veel vind ik zelf. Je zou eens kunnen laten testen op blaasontsteking.
Verder sowieso na het spelen, drinken en slapen even eruit en heeeeeeeel blij en gek doen als ze het plasje gedaan heeft (buiten!), want dan is ze het braafste pupje van heul de wereld
Plasjes/poepjes binnenshuis zonder al teveel commotie opruimen. Je pup is nog heel jong, dus het kan best nog even duren 
Verder sowieso na het spelen, drinken en slapen even eruit en heeeeeeeel blij en gek doen als ze het plasje gedaan heeft (buiten!), want dan is ze het braafste pupje van heul de wereld
-
josefien