Ik ben de trotse eigenaresse van een 1,5 jarige pittbull teef. Ze is als pup bij mij gekomen en inmiddels lopen wij bij de dierenarts vanwege een groot probleem. Omdat hier veel ervaringsdeskundigen zitten, heb ik mij (of ons) aangemeld. Ik hoop dat we snel aangemeld worden en overal kunnen plaatsen zodat ik ook mijn ei kwijt kan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi
Moderator: moderatorteam
-
Soesjepower
Hoi
Hallo,
Ik ben de trotse eigenaresse van een 1,5 jarige pittbull teef. Ze is als pup bij mij gekomen en inmiddels lopen wij bij de dierenarts vanwege een groot probleem. Omdat hier veel ervaringsdeskundigen zitten, heb ik mij (of ons) aangemeld. Ik hoop dat we snel aangemeld worden en overal kunnen plaatsen zodat ik ook mijn ei kwijt kan
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Hoi
Welkom.Soesjepower schreef:Hallo,
En wat leuk dat je een pitbull hebt.
Dat is weer eens wat anders.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wolfsblut schreef:Welkom.Soesjepower schreef:Hallo,
En wat leuk dat je een pitbull hebt.
Dat is weer eens wat anders.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...