Mijn naam is Marcel. Ik ben 23 jaar en woon in Groningen. Ik ben gek op alles wat leeft, en wat mij niet lastig valt XD . Ik heb opleiding dier-management afgerond. Ik heb sinds eind juli mijn eerste hond(je). Genaamd Bella, van bijna een jaar. Bella is een amerikaanse staffordshire terrier x sharpei kruising.
Jaja, ik weet wat jullie denken, oh jeetje, wat een mix! Jup, dat was het eerste dat ik las toen ik haar aangeboden kreeg. Zelfs mijn vrienden en familie, en zelfs ook mijn collega's van het dierenpension raadde het af! Daarbij komend was ik nooit zo'n held met honden in grote getallen, dus ergens snap ik hun opmerkingen ook wel. De eerste twee weken heb ik ook afgevraagd, een staff mix. Is dat zo handig? Moet ik dit nou wel doorzetten? Maar kijkend naar het kleine tien week oude pupje dacht ik, wat is dit voor onzin. Hier zit geen kwaad in. En gelijk heb ik. Ik was vanaf toen volhardend en vastbesloten iedereen te laten zien wat een ongelofelijk onzin die vooroordelen zijn! En dat is echt wel gelukt. Ze weet iedereen die langer dan 2 minuten met haar samen is, voor zich te winnen. Bella is opgegroeid in het stadspark. In de roedel. Elke ochtend om negen uur stipt stond ik daar met haar, vanaf dat ze 11 weken was. Ze kan er spelen, knuffelen, gecorrigeerd worden, dan weer vriendjes worden, rennen en hollen. Natuurlijk maak ik een verschil in haar leven. Maar zij vooral in de mijne. Ik ben volledig over mijn angst voor honden heen gekomen. Het is mooi om te zien hoe ze je kunnen veranderen.
Zo dat was even heel kort en bondig. Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en veel informatie en ideeen te kunnen uitwisselen.
Hier nog even wat fotootjes.

People who judge on appearance, are the people who are unknown to the beauty that lies beneath